عربشاهی: پرسپولیس شخصیت هت‌تریک کردن در قهرمانی را داشت

عربشاهی: پرسپولیس شخصیت هت‌تریک کردن در قهرمانی را داشت

وب سایت رسمی فوتبالی- ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس شخصیت هت‌تریک کردن در قهرمانی را داشت و خداراشکر زحمات کادرفنی و خود بازیکنان به نتیجه رسید. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، ضیا عربشاهی درباره دیدار تیم فوتبال پارس جم جنوبی و پرسپولیس تهران اظهار داشت: طبیعی بود که بازیکنان پرسپولیس بازی را خیلی با استرس شروع کنند چون تیم سپاهان از نظر امتیازی نزدیک به این تیم بود و بازی راحت‌تری هم نسبت به تیم پرسپولیس داشت. خوشبختانه صحبت‌های تاثیر گذار شخص برانکو باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری را پیدا کنند.

وی ادامه داد: به نظرم هر چقدر به دقایق پایانی بازی نزدیک‌تر می‌شدیم بازیکنان به حالت خوب‌شان بازمی‌گشتند و تمام بازیکنان پرسپولیس فعلا خواستن را صرف کردند و توانستند به عنوان قهرمانی لیگ دست یابند. پرسپولیس شخصیت هت‌تریک کردن در قهرمانی را داشت و خداراشکر زحمات کادرفنی و خود بازیکنان به نتیجه رسید و موجب شد تا تیم دوست‌داشتنی پرسپولیس برای سومین سال متوالی بر بام فوتبال ایران بایستد. از هواداران ممنونم چه در گرما و چه در سرما از تیم محبوب‌شان حمایت کردند و همراهی آنها باعث شد تا این چنین درخشان قهرمان شویم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: متاسفانه برنامه‌ریزی نامناسب سازمان لیگ باعث شد تا هم پرسپولیس و هم استقلال با خستگی زیاد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند به طوری که در طول هفته باید سه بازی انجام می‌دادند و تمام این اتفاقات باعث شد تا نتوانند ریکاوری خوبی را پشت سر بگذارند. شخصی که مسئولیت برنامه‌ریزی سازمان لیگ را بر عهده دارد باید دقت بیشتری به خرج دهد تا نمایندگان ایران از حضور در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا متضرر نشوند. تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کنند به فکر این هستند تا در آنجا نتایج خوبی را کسب کنند همانطور که تیم ملی ما در آسیا است باید مسئولان به شکل مناسب‌تری برنامه‌ریزی کنند و با تیم‌های ایرانی مهربان‌تر باشند تا این تیم‌ها بتوانند فوتبال ناب ایرانی را به نمایش بگذارند و اجازه ندهند سایر تیم‌های آسیایی به راحتی عنوان قهرمانی را کسب کنند.

عربشاهی در پایان در خصوص گلزنی بودیمیر گفت: سلیقه شخص برانکو این بوده تا بودیمیر به پرسپولیس بیاید و به نظرم کار‌هایی که یک مربی از یک بازیکن در بازی می‌خواهد را این مهاجم کروات توانست به خوبی انجام دهد. من نمی‌توانم در مورد بودیمیر اظهارنظر کنم، چون نقطه نظرات من با سرمربی تیم خیلی متفاوت است البته خیلی خوشحالم او زننده گل قهرمانی تیم بود و به نظرم در این چند بازی توانست شرایط بهتری را در تیم پرسپولیس پیدا کند. امیدوارم در بازی مقابل سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی بازی را پرسپولیس با برد به پایان برسد تا با صعود به فینال یک قهرمانی دیگر را کسب کند. این قهرمانی را به مسئولان و هواداران تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم.
4344