فدراسیون فرانسه: نیمار حق حضور درجشن قهرمانی را ندارد

فدراسیون فرانسه: نیمار حق حضور درجشن قهرمانی را ندارد

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی فوتبال پاری سن ژرمن اجازه ندارد که در جشن قهرمانی تیمش در لیگ فرانسه که در پارک دوپرنس برگزار خواهد شد شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، آخرین بازی پاری سن ژرمن در رقابتهای این فصل لیگ یک شنبه شب مقابل دیژون برگزار خواهد شد و در پایان این بازی جام قهرمانی این فصل لیگ فرانسه به تیم پاریسی اهدا خواهد شد.

اما جالب اینجاست که به دستور فدراسیون فوتبال فرانسه، نیمار و مارکینیوش دو ستاره برزیلی پی.اس.جی حتی حق حضور در این جشن قهرمانی و دور افتخار تیمشان درپارک دو پرنس را نخواهند داشت. مسئولان فدراسیون فوتبال فرانسه به مقامات پاری سن ژرمن اعلام کرده اند که از آنجا که این دو بازیکن محروم هستند، اجازه حضور درجشن قهرمانی را ندارند.طبق قوانین فوتبال فرانسه، یک بازیکن محروم اجازه حضور در زمین چمن را ندارد و نمی توانند حتی برای شرکت در جشن قهرمانی تیمشان هم گام به زمین چمن بگذارند.


این تنها جشن پاری سن ژرمن برای قهرمانی اش در رقابتهای این فصل لیگ یک فرانسه خواهدبود؛ چرا که طبق اعلام رسانه های پاریسی، برنامه ای برای گردش قهرمانان سوار براتوبوس و با جام در دست در سطح شهر پاریس درنظر گرفته نشده است.

این تصمیم به نوعی هشدار مقامات برگزاری لیگ فرانسه به باشگاه پاری سن ژرمن و همچنین نیمار و سایر بازیکنان خشن لیگ این کشور به حساب می آید. درپایان بازی فینال جام حذفی فرانسه که با قهرمانی رن به پایان رسید، نیمار با یکی از هواداران حاضر در سکوها درگیر شد و مشتی به او زد که همین درگیری محرومیتی سه جلسه ای را برایش به همراه داشت.

6363