دودستگی در میان بارسایی ها درمورد خرید گریزمن

دودستگی در میان بارسایی ها درمورد خرید گریزمن

سایت رسمی فوتبالی- آنتوان گریزمن مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید اخیرا اعلام کرده که در پایان فصل اتلتیکومادرید را ترک خواهد کرد ولی درمورد مقصد آتی اش صحبتی نکرده است. 

به گزارش فوتبالی، تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که او به زودی به بارسلونا منتقل خواهدشد؛ اما او کار آسانی برای تطبیق یافتن با رختکن بارسا نخواهد داشت؛ فقط بحث سیستم فوتبالی مطرح نیست، بلکه مشکلاتی نیز در باشگاه ، اعضای رختکن و هواداران تیم کاتالان   وجود دارد. بارسایی ها ماجراهای تابستان گذشته را فراموش نکرده اند؛ فصل پیش گریزمن دریک قدمی انتقال به بارسا قرار داشت ولی نهایتا تصمیم گرفت تا در اتلتیکو بماند وهمین باعث دلخوری و دلشکستگی کاتالونیایی ها شده است و اگر او بخواهد امسال به بارسلونا منتقل شود، باید دل آبی اناری ها را به دست بیاورد.

روزنامه اکیپ در گزارشی به این نکته اشاره کرده که گریزمن به زودی با امضای قراردادی پنج ساله به بارسا خواهد رفت و تا ژوئن 2024 بازیکن این تیم خواهد بود و سالانه دستمزدی 17 میلیون یورویی (4میلیون یورو کمتر از دستمزد فعلی اش) دریافت خواهد کرد.

اما بارسایی ها درمورد احتمال جذب این بازیکن فرانسوی سکوت کرده اند؛ چرا که هنوز توافقی قطعی حاصل نشده و قراردادی با گریزمن به امضا نرسیده است. البته تماسها و مذاکراتی انجام شده و در نوکمپ می دانند که گریزمن در بازار است و با انتشار ویدیویی رسما اعلام کرده که قصد ترک مادرید را دارد. این احتمال هم وجود دارد که او به تیم دیگری برود و البته احتمال انتقالش به پاری سن ژرمن تقریبا منتفی شده است ولی مقاصد دیگری هم برای این مهاجم فرانسوی وجود دارد.


درهرصورت گریزمن می داند که برای رفتن به بارسا، باید دل بارسایی ها را به دست بیاورد. در حال حاضر تعدادی از مدیران بارسلونا، بعد از اتفاقات فصل گذشته، موافق خرید گریزمن نیستند و درمورد جذب او تردیدهایی دارند و اکثر هواداران تیم هم مخالف به خدمت گرفتنش هستند. چرا که در حضور اخیر گریزمن در نوکمپ، هرزمان که او پابه توپ می شد، هواداران بارسا برایش سوت می زدند.

درنظرسنجی روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا هم 66% از شرکت کنندگان دراین نظرسنجی ترجیح دادند که گریزمن به تیم بارسا منتقل نشود.

خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا هم موافق خرید او نیست:« فکر می کنم که اکثر هواداران گریزمن را نمی خواهند و به علاوه، فکر می کنم که قیمت او اغراق آمیز است. به نظرم بازیکنان دیگر و آینده دارتری هستند که می توانند در پست گریزمن دربارسا بازی کنند.»


همه اینها حکایت از آن دارد که در صورتی که گریزمن قصد داردتا پیراهن بارسا را به تن کند، باید دل خیلی ها را به دست بیاورد.

6363