فرکی: امروز بهترین بازی نیم‌فصل‌ پیکان بود/اگر ورزشگاه بدون تماشاگر بود، پیروز می‌شدیم

فرکی: امروز بهترین بازی نیم‌فصل‌ پیکان بود/اگر ورزشگاه بدون تماشاگر بود، پیروز می‌شدیم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی پیکان گفت: تمرکز زیادی روی حمله داشتیم اما به گل نرسیدیم، امروز بهترین بازی نیم‌فصل ما بود که انجام دادیم اما بدشانس بودیم.

به گزارش فوتبالی، در ابتدای کنفرانس خبری پس از بازی نساجی و پیکان، حبیب افتخاری مدیر رسانه پیکان از مهمان‌نوازی باشگاه نساجی به‌ویژه محمد کاظمی قائم‌مقام این باشگاه قدردانی کرد.

در ادامه حسین فرکی با بیان اینکه تبریک می‌گویم به نساجی به‌خاطر این هواداران خوب و خونگرم اظهار کرد: آنهایی که بازی را دنبال کردند دیدند که شکست حق ما نبود، ما در بهترین بازی نیم‌فصل‌مان که امروز بود، نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی با عنوان اینکه وقتی در چنین فضایی میان هواداران خوب و مؤثر بازی می‌کنی نقش هواداران در الویت است، افزود: اگر ما امروز در ورزشگاهی بدون تماشاگر بازی می‌کردیم، پیروز می‌شدیم، تفاوت ما در نساجی در همین بخش بود.

سرمربی پیکان بیان کرد: ما در دقایق اول بازی یک اشتباه داشتیم و گل دریافت کردیم، همین باعث شد که نساجی با اعتماد به نفس بیشتری بازی کرد، در ادامه تلاش کردیم و ۶ موقعیت صد در صد گل داشتیم اما موفق به ‌گل‌زنی نشدیم.

فرکی خاطرنشان کرد: از دقیقه ۸۰ به بعد تغییر سیستم دادیم و هجومی‌ شدیم اما موفق نشدیم؛ ما می‌دانستیم نساجی در هفته‌های قبل از دفاع به حمله به گل رسیده بود و در این زمینه موفق بود، تمرکز زیادی روی حمله داشتیم اما به گل نرسیدیم، امروز بهترین بازی نیم‌فصل ما بود که انجام دادیم اما بدشانس بودیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم در آینده بهتر شویم و در فصل بعد جایگاه خوبی پیدا کنیم.

7413