قضاوت اشکان خورشیدی و همکارانش از نگاه نادر جعفری؛ گل پرسپولیس سالم بود

قضاوت اشکان خورشیدی و همکارانش از نگاه نادر جعفری؛ گل پرسپولیس سالم بود

وب سایت رسمی فوتبالی - نادر جعفری کارشناس داوری کشورمان در مورد قضاوت داوران دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس نکات ویژه ای را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، این کارشناس داوری در خصوص قضاوت کلی تیم داوری این دیدار گفت: آقای خورشیدی با اعتماد به نفس مطلوب و با مهارت خوبی بازی را قضاوت نمود و در کنترل بازی وتشخیص یکنواخت خطا ها خوب عمل کرد.
جعفری در خصوص تک گل این دیدار که توسط ماریو بودیمیر به ثمر رسید، اظهار داشت: در این صحنه برخی به تصور آفساید این گل را مردود می دانند اما به نظر من گل بازی توسط کمک اول بسیار خوب تشخیص داده شد. مهاجم پرسپولیس قبل از پاس از پشت دفاع حرکت کرد و در آفساید نبود.

این کارشناس داوری در خصوص کارت های زرد این دیدار گفت: تمام کارت های زرد درست بود. در چند صحنه برخی از بازیکنان به خاطر اتلاف وقت جریمه شدند که کارت زرد داور به درستی به آنها داده شد.

جعفری در خصوص خطایی که رحمان احمدي در اواخر بازی روی علی علیپور مرتکب شد ضمن تایید نظر داور به خبرنگار فوتبالی گفت: این خطا همان طور که واضح بود بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاد، ضمن اینکه با توجه به اینکه مهاجم در موقعیت گل نبود کارت زرد برای رحمان احمدی کفایت می کرد و داور در این صحنه نیز بهترین تصمیم را گرفت.

وی ادامه داد: در مجموع اشباهات تیم داوری بسیار کم و بدون اثر در نتیجه بازی بود و در نهایت تیم داوری بسیار خوب قصاوت نمودند.

جعفری در پایان گفت :در پایان به کلیه داوران عزیز که در این فصل تمام تلاش خود را برای بهترین قضاوت در لیگ برتر را داشتند، خدا قوت و خسته نباشید عرض می نمایم.

4344