مرادی: برای فصل آینده باید یارگیری خوبی داشته باشیم/خوشحالم در لیگ ماندیم

مرادی: برای فصل آینده باید یارگیری خوبی داشته باشیم/خوشحالم در لیگ ماندیم

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برای فصل آینده باید یارگیری خوبی کنیم تا تیمی در خور نام مسجدسلیمان داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی، هوشنگ مرادی مربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از تساوی مقابل ذوب‌آهن گفت: خدا را شکر می‌کنم بازی خوبی بود. می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم اما بازی مساوی شد. موقعیت‌های خوبی داشتیم و در درواقع هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که در لیگ برتر ماندنی شدیم. ان شالله سال آینده با برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم حق فوتبال استان خوزستان را بگیریم.

مربی نفت مسجدسلیمان درباره نتایجی که این تیم در لیگ امسال داشت، یادآور شد: حدودا 10 روز مانده به لیگ تیم جمع شد و مورد دیگر به بدشانسی‌های ما برمی‌گردد. هر توپی می‌آمد وارد دروازه ما می‌شد اما ما در هر بازی صاحب بیش از 7 موقعیت 100 درصد می‌شدیم و توپ وارد دروازه حریف نمی‌شد.

مرادی درباره خداحافظی میداوودی اظهار داشت: فکر نمی‌کنم او خداحافظی کند چون چنین صحبتی اصلا مطرح نشده است. او هنوز هم می‌تواند برای ما مثمرثمر باشد.

وی درباره عدم حضور فیروز کریمی در نشست خبری گفت: کریمی احترام خاصی برای خبرنگاران قائل است و عدم حضورش به شرایط سفر او بستگی داشت. او همیشه وقتی در نشست حضور نداشت به من می‌گفت از خبرنگاران عذرخواهی کنم. امروز هم به خاطر مسئله سفرش در نشست حضور نداشت.

مربی نفت در ادامه صحبت‌هایش درباره برنامه‌های این تیم در لیگ جدید، خاطرنشان کرد: هر تیمی برای فصل جدید باید برنامه‌ریزی خاص خود را داشته باشد و یارگیری کند. تیم نفت هم خارج از این قاعده نیست. امیدوارم برای فصل آینده هم زمان مناسبی داشته باشیم و هم یارگیری خوبی کنیم تا تیمی قدرتمند در خور نام مسجدسلیمان داشته باشیم. در پایان از همه هواداران نفت مسجدسلیمان و همین طور خبرنگاران تشکر می‌کنم.

7413