دست‌نشان: سپیدرود رشت زنده است و به کار خود ادامه می‌دهد/ دوست دارم بمانم اما نه با هر شرایطی

دست‌نشان: سپیدرود رشت زنده است و به کار خود ادامه می‌دهد/ دوست دارم بمانم اما نه با هر شرایطی

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، گفت: سپیدرود رشت زنده است و به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، نادر دست‌نشان در نشست خبری بعد از شکست مقابل استقلال و سقوط به لیگ دسته اول، گفت: به استقلال بابت کسب پیروزی تبریک می‌گویم. خسرو حیدری یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران خداحافظی کرد. نشست خبری بسیار زیبایی است و دوستان خبرنگار از این بازی استقبال کردند. این مسئله برایم جالب است. یک روز به نشست نرویم طوری برخورد می‌کنند که انگار گناه کبیره کردیم. تشکر می‌کنم از شما که به تعداد انگشتان یک دست هم به نشست نیامدید.

وی افزود: در گیر مسائل احساسی شدیم. دلیل افت ما آرایش چینشی ذوب آهن بود. بعد از اینکه ترکیب ذوب آهن را دیدیم تیم بهم ریخت و بازیکنان را به زور به زمین فرستادیم. شاید به خاطر لیگ قهرمانان آسیا این کار را کردند. امیدوارم ذوب آهن در آسیا قهرمان شود. مردم رشت این بزرگواری ذوب آهن را فراموش نمی‌کنند. با تیمی به آزادی آمدیم که شاید برخی نفرات برای اولین بار بود که به اینجا می‌آمدند. صحبت خاصی در مورد بازی ندارم. 

سرمربی سپیدرود در مورد اینکه دلیل سقوط این تیم چه بود، گفت: جوابی برای شما ندارم. این سوال فکر نکنم به من مربوط باشد. شاید اگر جواب بدهم حاشیه ایجاد شود. چرا استقللال قهرمان نشد؟ دلیل اینکه مربیان استقلال عوض شد چه بود؟ شرایط ما هم مثل استقلال است.دلیل سقوط ما هم همین بود. اگر شما این آیدی‌کارت‌ها را نداشتید می‌توانستید به ورزشگاه بیایید؟ اگر بازیکنان استقلال با مدیران این باشگاه قرارداد نداشتند می‌توانستند بازی کنند؟ بروید ببینید کدام تیم بدون پروانه ثبتی با مدیر باشگاه و بدون قرارداد توانستند بازی کنند  و در لیگ هم بماند؟ کدام تیم می‌تواند بدون این ضوابط در فوتبال ما بازی کند.خواهش من این است بروید بررسی کنید. ما شکست خوردیم در روزی که امنیت برای تیم مهمان و داور در مسجدسلیمان وجود نداشت. در صحبت‌های قبلی‌ام هم گفتم وقتی برای یک بازی امنیت برقرار نباشد اتفاقات خاص رخ می‌دهد. اتفاق خاص در مسجدسلیمان رخ داد. شما چه برخوردی با این مسائل دیدید بشود؟ ترقه، انواع آتش فشان و حتی چیزهایی شبیه به بمب هم در آن بازی دیدم. بلندگوهایی در آن بازی هست که در هیچ ورزشگاه دیگری نیست. انواع توهین‌ها به بازیکنان، مربیان، داور و ناظر بازی شد. تهدید داور که اگر ما ببازیم تو و ما خواهیم مرد بیان شد. چه کسی این مسائل را بررسی کرد. جایی که شعار علیه داور می‌دهند برخورد می‌شود برای محرومیت یک تیم چه کار دیگیری باید صورت می‌گرفت. با عدم برخورد می‌خواهیم بگوییم ورزشگاه‌های ما امنیت دارند. درود به شرف هواداران ما که تیم را تنها نگذاشتند. عدالت را در بازی ندیدیم و کار در این شرایط سخت است. توانایی تیم‌ها در این شرایط زیرسوال می‌رود. سپیدرود رشت زنده است و به کار خود ادامه می‌دهد. تیمی که به دسته رفته بود بالا آمد. این انصاف نیست. 

وی در مورد اینکه فصل آینده در این تیم حضور دارد یا نه، گفت‌: به این تیم علاقمندم. این تیم هواداران خوبی دارد. امروز چند بازیکن امید ما به میدان رفتند. این بازیکنان آینده خوبی دارند. به شرط اینکه شرایط لازم برای قهرمانی وجود داشته باشد. مسئولان باید جوابگوی شما باشند. من دوست دارم بمانم اما نه تحت هر شرایطی.

7413