ماشین سازی یک - 2 پدیده/ لبخند پدیده به دو پلی آف آسیا

ماشین سازی یک - 2 پدیده/ لبخند پدیده به دو پلی آف آسیا

وب سایت رسمی فوتبالی- ماشین سازی در بنیان دیزل پذیرای پدیده مشهدبود .

به گزارش فوتبالی، شاگردان گل محمدی توانستند با 2 گل، ماشین سازان را مغلوب کنند تا به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.


پنجشنبه 26 اردیبهشت ساعت 21:30

تیم داوری: محمدرضا اکبریان کمک‌ها: آرمان اسعدی – تورج عیوض محمدی کمک داوران اضافی: محمدباقر پورباقر – مجید محمدی، داور چهارم: عباس پورحیدری، ناظر: فریدون اصفهانیان

ترکیب ماشین سازی:
فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمدرضا زنده‌روح، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، فرشاد سالاروند، سعید مهری، سید محمد خرم‌الحسینی، مسیح زاهدی، فرید بهزادی‌کریمی و احسان تائیدی

ترکیب پدیده:

میلاد فراهانی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان و یونس شاکری

گلزنان: حسین مهربان- یونس شاکری (پدیده)
محمدحسین کنعانی زادگان (ماشین سازی)

کارت زرد: ---


کارت قرمز:---



حواشی بازی:

*هواداران تبریزی استقبال خوبی از این بازی به عمل نیاورده اند و کمتر از هزار نفر در ورزشگاه حضور دارد.

*اندک هواداران حاضر در ورزشگاه امشب بیشتر سکوت اختیار کرده بودند و در مواقعی از بازی سرمربی تیم ماشین سازی و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

*البته قبل از شروع بازی هواداران حاضر در ورزشگاه تیم تراکتورسازی را نیز به شدت تشویق کردند ولی بعد از اینکه تراکتور در بازی همزمان گل دریافت کرد دیگر هواداران سکوت کردند.

*قبل از شروع بازی همچنین مهاجری سرمربی ماشین سازی با گل محمدی سرمربی پدیده خوش و بش گرمی داشتند.

*تعدادی از تماشاگران پدیده نیز در ورزشگاه بنیان دیزل حضور دارند و به شدت مشغول تشویق تیم خودشان هستند.

*ماشین سازی که هفته گذشته توانست با توقف پرسپولیس گرفت مانع از قهرمانی زودهنگام سرخپوشان شد این هفته نیز در مقابل پدیده شهر خودرو که شانس سهمیه و حتی نایب قهرمانی دارد قرار می‌گیرد این بازی برای تبریزی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

*این دیدار از این جهت برای تبریزی‌ها مهم است که اگر ماشین سازی بتواند پدیده را در تبریز متوقف کند و تراکتورسازی نیز در بازی همزمان در اهواز موفق شود فولاد خوزستان را شکست دهد در این صورت تراکتورسازی موفق به کسب سهمیه آسیایی شود.

*در آن سوی میدان این دیدار به آن جهت برای شاگردان گل محمدی مهم است که آنها می‌توانند با شکست ماشین سازی سهمیه آسیایی کسب کنند.

*ماشین‌سازی با ۲۸ امتیاز و پدیده با ۵۳ امتیاز به ترتیب با حضور در رده‌های سیزدهم و چهارم جدول به مصاف هم رفتهاند. بازی رفت دو تیم به میزبانی تیم مشهدی جایی که حواشی زیادی هم داشت به تساوی ۲ بر ۲ انجامید.

* تماشاگران ماشین سازی در اقدامی جالب با پرچم تراکتورسازی وارد ورزشگاه شدند و پس از گل تساوی این تیم به فولاد ابراز خوشحالی کردند. آنها همچنین دائما پیگیر نتیجه تراکتور هستند.

*در صحنه ای که ماشین سازان معتقد بودند پنالتی صورت گرفته است، اما داور چنین اعتقادی نداشت و به همین دلیل علیه وی شعار دادند.

*رضا مهاجری، سرمربی ماشین سازی با لباسی صورتی در این بازی حاضر شده که جلب توجه می‌کند!

*قبل از اینکه ماشین سازی گل مساوی را بزند، تشویقی صورت نمی‌گرفت و پس از آنها تماشاگران وادار به حمایت شدند.

*فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهرخودرو، فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، وطنخواه، مدیرعامل، کریمویی، عضو هیات‌مدیره باشگاه پدیده شهرخودرو در ورزشگاه حضور دارند و از نزدیک رقابت نماینده خراسان رضوی را تماشا می‌کنند.