بکام: تنها در یک دیدار عصبی شدم، فینال اروپا برابر بایرن!

بکام: تنها در یک دیدار عصبی شدم، فینال اروپا برابر بایرن!

سایت رسمی فوتبالی - دیوید بکام ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید، میلان، پاری سن ژرمن و لوس آنجلس گلکسی، مدعی شد که تنها در دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ عصبی شده است. 

به گزارش فوتبالی، بکام در اولدترافورد خود را به عنوان یک ستاره بین المللی مطرح کرد. او در بازی های بسیاری بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را بر بازو داشت و بارها در رسیدن به جام جهانی به آنها کمک کرد. او همچنین طعم موفقیت را در رقابت های انگلیس، اسپانیا، فرانسه و آمریکا چشید. بکام خیلی سریع توجه ها را به خود جلب کرد و معتقد است که بارها حس کرده در کانون تمامی توجهات قرار دارد. او در گفتگو با اوترو درباره تنها دیداری که در تمام این دوران باعث شد او عصبی شود، اظهار داشت: " من هرگز در بازی ها عصبی نمی شوم. هرگز پیش از بازی یا در هنگام ورود به زمین عصبی نیستم. اما باید تایید کنم که بازی برابر بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان تنها باری بود که این اتفاق رخ داد. پیروزی در یک بازی با این اهمیت و آن لحظات، اتفاقی بود که هرگز هیچ چیزی حتی به آن نزدیک نیز نشد. " 

شیاطین سرخ در آن فصل با هدایت سر الکس فرگوسن موفق شدند قهرمانی لیگ برتر و جام اتحادیه را کسب کنند و با پیروزی به یاد ماندنی برابر بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان و با به ثمر رساندن دو گل در وقت های تلف شده، سه گانه تاریخی خود را  به دست آوردند. 

1070