کنایه مورینیو به سولشر: مربی‌های مهربان به عروسک خیمه شب بازی تبدیل می شوند!

کنایه مورینیو به سولشر: مربی‌های مهربان به عروسک خیمه شب بازی تبدیل می شوند!

سایت رسمی فوتبالی - ژوزه مورینیو با کنایه به اوله گونار سولشر، سرمربی جدید منچستریونایتد، مدعی شد که مربیان مهربان در انتها توسط مدیران رسمی باشگاه است که هدایت می شوند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی پرتغالی پس از کسب بدترین نتایج در آغاز فصل در 28 سال گذشته در ماه آذر سال گذشته از منچستریونایتد اخراج شد. سولشر پس از آن جانشین او شد و موفق شدد در 17 بازی ابتدایی خود 14 پیروزی به دست آورد و جایگاه خود را از مربی موقت به سرمربی دائم یونایتد تغییر دهد. اما پس از این اتفاق بار دیگر شرایط برای این تیم تغییر کرد و در نهایت آنها در لیگ در رده ششم قرار گرفته و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را نیز از دست دادند. مورینیو در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ درباره شرایط یونایتد اظهار داشت: " من با یونایتد در یک گروه سخت که والنسیا و یوونتوس نیز حضور داشتند موفق به صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان شدم. در لیگ نتایج خوب نبود. در کل بازیکنان شاید فشار خاصی را حس می کردند خصوصا وقتی بیش از اندازه سوال پیچ می شدند. "

مورینیو معتقد است که سولشر از مدتها قبل گزینه جانشینی او بوده و در این باره اضافه کرد: " وقتی تنها هستی، وقتی حمایت باشگاه را نداری پس بعضی از بازیکنان به سمت مقابل مربی می روند که به نظر مرد مهربانی است. من نمی خواهم آدم خوبی باشم چون این مربی ها پس از سه ماه به عروسک خیمه شب بازی تبدیل می شوند و پایان خوبی ندارند. اما نباید یک مربی همیشه منفی نیز بود. باید تعادل ایجاد کرد. مشکل مربی مثل مشکل معلم در مدرسه است. این را روزی فهمیدم که یک بازیکن به من گفت اگر می خواهی از من انتقاد کنی مقابل بقیه این کار را نکن. وقتی پرسیدم چرا؟ پاسخ داد چون این مانند یک حمله به شخصیت من است. "

1070