ابراهیم اسدی: برانکو با دست خالی این همه افتخار را کسب کرد

ابراهیم اسدی: برانکو با دست خالی این همه افتخار را کسب کرد

وب سایت رسمی فوتبالی - هافبک سابق پرسپولیس گفت تیم برانکو با قهرمانی در این فصل مزد تلاش و غیرت خود را خواهد گرفت و هیچ چیز نمی تواند ارزش کار بزرگ برانکو را در پرسپولیس کم کند.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم اسدی هافبک سال های نه چندان دور پرسپولیس با اشاره بر شرایط این تیم در بازی‌های اخیر به فوتبالی گفت: پرسپولیس در بازی های اخیر خود به لحاظ فنی عملکرد بدی نداشته است. به عنوان مثال در بازی برابر ماشین سازی تیم موقعیت زیادی داشت و حتی می توانست ۴-۵ گل به حریف بزند اما استرس زیاد مانع این شد که موقعیت های پرسپولیس به ثمر برسد. ضمن اینکه تیرک دروازه نیز یار حریف پرسپولیس بود.

اسدی در خصوص برخی اظهار نظرها در مورد کمک به پرسپولیس برای قهرمانی خاطرنشان کرد: این حرفا اصلا درست نیست. این قهرمانی حق پرسپولیس است. شما در نظر بگیرید کدام تیمی جز پرسپولیس می‌تواند با ۲ پنجره بسته نقل و انتقالات این نتایج را بگیرد؟ پرسپولیس تنها با مشکل پنجره بسته روبرو نبود. در یکی دو فصل اخیر پرسپولیس ۴ بازیکن اصلی اش را به خاطر مصدومیت های شدید از دست داد حالا کدام یک از این آقایان که مدعی هستند برای قهرمانی پرسپولیس برنامه ریزی شده، می توانند در چنین شرایطی این نتایج را بگیرند؟! برانکو اگر ۲ قهرمانی متوالی در لیگ برتر را گرفت و حالا در آستانه کسب سومین قهرمانی اش با پرسپولیس است با دست خالی این موفقیت ها را کسب کرده که عملکرد او با این شرایط واقعا جای تقدیر دارد.

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در دوره اول لیگ برتر در خصوص نتیجه بازی پیش بینی و بازیکنی که گل قهرمانی سرخپوشان را در این دیدار به ثمر خواهد رساند تصریح کرد: امیدوارم بچه ها این بازی را پیروزی به پایان برساند. گلزنی برای پرسپولیس واقعا لذت بخش است مخصوصا اگر گل قهرمانی باشد که من طعم شیرین آن را چشیده ام. در هر صورت فکر می کنم شانس علیپور، امید عالیشاه سیامک نعمتی و سروش رفیعی برای گلزنی در این بازی بیشتر از سایرین باشد.

4344