سرمربی سابق رئال مادرید پول هتل رییس فدراسیون فوتبال ایران را داد!

سرمربی سابق رئال مادرید پول هتل رییس فدراسیون فوتبال ایران را داد!

وبسایت رسمی فوتبالی- رئیس فدراسیون فوتبال اخیراً با لوپتگی، سرمربی معروف اسپانیایی دیدار داشته اما ظاهراً با او به دلیل برخی مسائل به توافق نرسیده است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی بود. به همین خاطر مهدی تاج به اسپانیا رفت تا با این مربی مطرح پای میز مذاکره بنشیند. رئیس فدراسیون، اما روایتی از این دیدار داشته که در نوع خود جالب است. او به اعضای هیئت‌رئیسه گفته است: «من اخلاق لوپتگی را خیلی پسندیدم. او خیلی مهربان‌تر از کارلوس کی‌روش است و اصلاً چیز بدی از او ندیدم.» تاج همچنین گفته: «لوپتگی خیلی به ما احترام گذاشت و حتی پول هتل‌مان را هم حساب کرد!» رئیس فدراسیون هم با دیدن این رفتار از سوی لوپتگی به او اصرار کرد که به ایران بیاید و کار مربیگری تیم ملی را قبول کند. تاج به اعضای هیئت‌رئیسه هم گفت: «خودم دوست دارم لوپتگی را در تیم ملی داشته باشیم، چون به هر حال رزومه بهتری هم نسبت به دیگران دارد.» منتها این مربی اسپانیایی اعلام کرد پیشنهاداتی دارد و به همین خاطر نمی‌تواند به سادگی تصمیم بگیرد.

 
در نهایت پاسخ منفی لوپتگی باعث شد تا تاج به سراغ ویلموتس برود و با او وارد مذاکرات نهایی شود. البته شنیدیم رقم درخواستی لوپتگی به مراتب بیشتر از مربی بلژیکی بود و همین موضوع باعث چرخش فدراسیون به سمت ویلموتس شد. 



9697