پیش بازی نفت مسجد سلیمان - ذوب آهن؛ بقا در دستان شهراولی ها!

پیش بازی نفت مسجد سلیمان - ذوب آهن؛ بقا در دستان شهراولی ها!

وب سایت رسمی فوتبالی- در یکی از پیکارهای حساس هفته پایانی در مسجد سلیمان که تکلیف یکی دیگر از تیم های سقوط کننده به لیگ یک مشخص می شود، نفت این شهر برای بقا به جنگ ذوب آهن اصفهان می رود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان فیروز کریمی که با غفلت سپیدرودی ها توانسته اند همچنان بالاتر از پله سقوط در جدول باشند این بار هم با خیالی آسوده  در شهرشان میزبان ذوب آهن هستند. نفت مسجد سلیمان با امتیاز میزبانی می تواند بدون توجه به پیکار سخت سپیدرود مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی جشن بقا در لیگ برتر را با هوادارانش برگزار کند.

در مجموع اینکه آخرین دیداری که نتیجه آن می‌تواند روی سرنوشت تیمی تاثیرگذار باشد، بازی نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن است. زردپوشان مسجد سلیمان هنوز خود را برای سقوط به دسته پایین‌تر در لبه پرتگاه می‌بینند و همین عامل باعث می‌شود تا آنها به بازی با ذوب آهن به چشم مهم‌ترین بازی فصل‌شان نگاه کنند. تیمِ فیروز کریمی 21 امتیازی و در رده چهاردهم جدول قرار دارد و سرنوشت در دست خودش است و می‌تواند با پیروزی در آخرین بازی ماندش را در بالاترین سطح فوتبال ایران قطعی کند. با این وجود هنوز این تیم جنوبی سایه سنگین سپیدرود را پشت سرش حس می‌کند و در صورتی که موفق به پیروزی نشود و سپیدرود سه امتیاز بازی سخت با استقلال را کسب کند، باید بارش را برای بازگشت به لیگ دسته اول ببندد.

ذوب آهن اما در سوی دیگر این میدان قرار دارد و روزگار به کامش است. این تیم با قطعی شدن صعودش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آن هم با وجود حذف استقلال و پرسپولیس و همچنین عملکرد خوبش در نیم فصل دوم لیگ برتر، از لحاظ عملکردی به ثبات نسبی رسیده و این هدف را دارد تا لیگ را با رتبه ششمی لیگ برتر به پایان برساند، رتبه‌ای که هم‌اکنون با 39 امتیاز در اختیار دارد. دیدار رفت دو تیم در اصفهان به تساوی بدون گل انجامیده بود.

هفته سی ام لیگ برتر

نفت مسجد سلیمان - ذوب آهن اصفهان

پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه 1398

مسجد سلیمان، ورزشگاه شهید بهنام محمدی ساعت 21:30

تیم داوری: مهدی سیدعلی، کمک‌ها: رضا سخندان، فرهاد مروجی، کمک داوران اضافی: روح اله شریفی، حسین زمانی، داور چهارم: براتعلی مولوی، ناظر: حاتم بک پور

بازی پیشین: پیکان یک - نفت مسجد سلیمان صفر؛ ذوب آهن 3 - فولاد یک

رتبه در جدول: نفت مسجد سلیمان با 29 بازی و 21 امتیاز در رده چهاردهم و ذوب آهن با 29 بازی و 39 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.

محروم: حمید بوحمدان از ذوب آهن اصفهان

2526