پیش بازی نساجی - پیکان؛ خستگی شیرین با طعم بقا!

پیش بازی نساجی - پیکان؛ خستگی شیرین با طعم بقا!

وب سایت رسمی فوتبالی- در یکی از پیکارهای هفته پایانی لیگ برتر نساجی در قائم شهر پذیرای پیکان تهران خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، شاید همینکه تلاش های تیم شهر خسته در پایان اولین حضورشان در لیگ برتر با طعم بقا به پایان رسیده خستگی شیرینی برای اهالی قائم شهر و مازنی ها باشد. در سوی دیگر هم پیکانی ها که در نیم فصل اول با هدایت سرمربی فعلی نساجی به انتهای جدول نزدیک می شدند با حضور حسین فرکی متحول شدند و در مجموع هر دو تیم توانستند راز بقای خود را پیدا کنند.

نساجی، تیم «شهر خسته» موفق شد از هفته‌ها قبل ماندنش را در اولین تجربه حضورش در لیگ برتر قطعی کند؛ اتفاق خوشایندی که می‌تواند رضایت نسبی هواداران پرشور این تیم شمالی را به همراه داشته باشد. حالا سرخ‌پوشان نساجی با خیالی راحت در آخرین بازی لیگ به دنبال اختتامیه با شکوه در ورزشگاه خانگی در کنار هواداران‌شان هستند. نساجی با 33 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته و می‌تواند امید داشته باشد با پیروزی در این بازی حتی رتبه‌اش را در پایان لیگ تک‌رقمی کند. نساجی در حالی امروز به میدان می‌رود که آتش اختلافات داخلی در این تیم شعله‌ور شده و روز سه شنبه روابط عمومی باشگاه بیانیه‌ای تند علیه کادرفنی تیم صادر کرد.

پیکان نیز که رفته رفته با حضور حسین فرکی موتورش راه افتاده، همانند نساجی، صنعت نفت و سایپا فقط برای ارتقای رتبه به میدان می‌رود. این تیم که در هفته گذشته نفت مسجد سلیمان را با شکست بدرقه کرده بود، با 35 امتیاز در رده نهم قرار دارد. دیدار رفت دو تیم در تهران با برتری یک گله تیم شمالی به پایان رسید.

هفته سی ام لیگ برتر

نساجی مازندران - پیکان تهران

پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398

قائم شهر، ورزشگاه شهید وطنی، ساعت 21:30

تیم داوری: سیدرضا مهدوی، کمک‌ها: حمیدرضا کنعانی – علیرضا طاهرخانی، کمک داوران اضافی: حسین زیاری – کیوان علیمحمدی، داور چهارم: محمدرضا مدیرروستا، ناظر: حسن کامرانی فر

بازی پیشین: سپیدرود رشت یک - نساجی 3؛ پیکان یک - نفت مسجد سلیمان صفر

رتبه دو تیم: نساجی با 29 بازی و 33 امتیاز در رده یازدهم و پیکان با 29 بازی و 35 امتیاز در رده نهم قرار دارند.

محروم:  علی شجاعی، مهرداد عبدی و فرشاد فرجی از نساجی مازندران و ماهان رحمانی از پیکان تهران

2526