پیش بازی ماشین سازی - پدیده؛ همیشه یک چرخ تراکتور در میان است!

پیش بازی ماشین سازی - پدیده؛ همیشه یک چرخ تراکتور در میان است!

وب سایت رسمی فوتبالی- ماشین سازی در بنیان دیزل پذیرای پدیده مشهد خواهد بود تا با تلاش برای پیروزی با یک برد به دو نشان برای خودش و دیگر تیم شهر تبریز برسد.

به گزارش فوتبالی، حالا نگاه پرشورهای تبریزی علاوه بر اهواز به بنیان دیزل هم دوخته می شود تا شاید در آخرین شانس های فصل ماشین سازی بتواند کاری بکند کارستان؛ هم برد آخر را برای خودش دشت کند و هم با کشیدن ترمز پدیده، راه را برای سهمیه احتمالی تراکتوری ها هموارتر کند!

پدیده,، «پدیده» فصل هجدهم و ماشین سازی «پدیده» لیگ در کسب نتیجه تساوی به حساب می‌آیند و دیدار این تیم‌ها با یکدیگر از این حیث قابل توجه خواهد بود. حساسیت این بازی که در تبریز برگزار می‌شود،آنجایی است که تنها نماینده مشهد در لیگ برتر، از شانس زیادی برای آسیایی شدن برخوردار است و به هیچ وجه نمی‌خواهد این شانس را به تراکتورسازی که پشت سرش قرار دارد بدهد. با توجه به اینکه مالکیت ماشین‌سازی و تراکتورسازی به نوعی برای یک فرد است می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ماشین‌سازی حداقل برای اینکه شانس برادر‌خوانده‌اش را برای آسیایی شدن افزایش دهد مقابل پدیده با تمام وجود بازی کند تا این تیم را متوقف کند یا شکست دهد.

پدیده در صورتی که نتواند در این بازی به پیروزی برسد رتبه چهارمی لیگ برتر و شانس کسب سهمیه را به تراکتور‌سازی تعارف خواهد کرد. کسب عنوان چهارمی لیگ از این جهت مهم و اساسی است که ممکن است یکی از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی مقابل تیم دسته دومی داماش به برتری برسد و در این صورت تیم چهارم لیگ برتر نیز جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد. پدیده 53 امتیازی، در رده چهارم و ماشین‌سازی با 17 تساوی 29 امتیازی و در رده سیزدهم قرار دارد. دیدار رفت دو تیم در مشهد مقدس با تساوی دو بر دو به پایان رسیده است.

البته یادمان باشد اگر تراکتور به دنبال سهمیه است باید در اهواز فولاد را ببرد و پدیده هم نتواند ماشین را شکست بدهد!

هفته سی ام لیگ برتر فوتبال ایران

ماشین سازی - پدیده شهرخودرو

پنجشنبه، 26 اردیبهشت ماه

تبریز، ورزشگاه بنیان دیزل

داور: محمدرضا اکبریان کمک‌ها: آرمان اسعدی – تورج عیوض محمدی کمک داوران اضافی: محمدباقر پورباقر – مجید محمدی، داور چهارم: عباس پورحیدری، ناظر: فریدون اصفهانیان

بازی پیشین: پرسپولیس یک - ماشین سازی یک؛ پدیده یک - سپاهان یک

رتبه در جدول: ماشین سازی با 29 بازی و 29 امتیاز در رده سیزدهم و پدیده با 29 بازی و 53 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند.

محروم: -

2526