واکنش قلعه‎نویی به شایعات: اولویتم ماندن در سپاهان است

واکنش قلعه‎نویی به شایعات: اولویتم ماندن در سپاهان است

وبسایت رسمی فوتبالی – سرمربی سپاهان به شایعه حضورش در تیمهای دیگر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، اگر چه مدیرعامل باشگاه استقلال در تمام مصاحبه هایش روی این نکته تاکید کرده که سرمربی فصل آینده این تیم یک مربی خارجی خواهد بود با این همه از مدتها قبل این شایعه به گوش رسیده که احتمال بازگشت امیر قلعه‎نویی به استقلال وجود دارد و ممکن است مدیران باشگاه به خاطر مشکلات شرایط اقتصادی و هزینه بالای مربی خارجی، قید پلن A را بزنند و سراغ پلن B یعنی مربی داخلی – شما بخوانید امیر – بروند.

استقلال، البته تنها تیمی نبود که از آن به عنوان مقصد قلعه‎نویی نام برده می‎شد و تراکتورسازی و تیم امید هم گزینه های دیگر امیر در بازار شایعات بودند منتهی سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش با استقلال خوزستان اعلام کرد که اولویتش ماندن در سپاهان است و در صورتی که باشگاه، بستر را برای ادامه همکاری با او فراهم کند، قلعه‎نویی فصل دیگر هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

امیر با این صحبتها، البته توپ را هم به زمین باشگاه انداخته و خواسته نشان دهد که او مشکلی برای ماندن در سپاهان ندارد البته به شرطی که باشگاه بتواند خواسته های او برای فصل جدید را فراهم کند. با توجه به عملکرد قلعه‎نویی در سپاهان، قطعا هواداران این تیم امیدوار هستند که همکاری با او ادامه داشته باشد و از تابش و همکارانش انتظار دارند که شرایط را برای ادامه همکاری با او فراهم کنند.

1984