قطبی: خوزستان را دوست دارم اما ادامه همکاری‌ام با فولاد هنوز مشخص نیست

قطبی: خوزستان را دوست دارم اما ادامه همکاری‌ام با فولاد هنوز مشخص نیست

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: خوزستان را دوست دارم اما ادامه همکاری‌ام با فولاد هنوز مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، افشین قطبی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی، اظهار کرد: از اصحاب رسانه بابت حضور و حمایت‌شان تشکر می‌کنم؛ این چند هفته بسیار سخت برای ما گذشت زیرا وقتی امید به کسب سهمیه و ترس از سقوط وجود ندارد، کار سهت می‌شود و تمرکز تیم به هم می‌خورد.

وی افزود: بازی حساسی برای ما است زیرا برای آبرو و عشق به فولاد به میدان می‌رویم و می‌خواهیم برنده باشیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تراکتور هم امیدی به کسب سهمیه دارد و تیم بسیار خوب با مهره‌های قوی است که با انگیزه به اهواز می‌آیند. دوست دارم از هواداران دعوت کنم در بازی آخر هم از ما حمایت کنند.

قطبی درباره آخرین وضعیت ادامه همکاری‌اش با باشگاه فولاد عنوان کرد: این موضوع به مدیریت باشگاه و مذاکره ما برمی‌گردد ضمن اینکه باید با خانواده‌ام نیز در این مورد صحبت کنم و تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: در خصوص عملکردم در فولاد نیز باید بگویم که بهترین تلاش خودم را در عمرم انجام دادم هر چند که دوست داشتیم در کورس باشیم و شاید می‌توانستیم برای صعود به آسیا بجنگیم.

سرمربی فولاد بیان کرد: واقعیت این است که فولاد شرایط خوبی نداشت و شاید اگر اوضاع همانطور پیش می‌رفت این تیم در حال سقوط بود و اگرشوکی به آن وارد نمی‌شد الان باید برای بقا می‌جنگید. مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها نیز در مقاطعی کار ما را سخت کردند.

وی با اشاره به محرومیت فرزاد جعفری گفت: مثلاً فرزاد جعفری هم از هواداران و هم از سرپرست تیم حریف کتک و فحش خورد اما حدود 30 ساعت قبل از بازی ما اعلام می‌کنند که او محروم است. من معمولا درباره داوری‌ صحبت نمی‌کنم اما گاهی سوت‌های ناعادلانه برای ما زدند و در خانه پنالتی‌هایی علیه ما می‌گرفتند که درست نبود. شاید اگر فرزاد جعفری بازیکن پرسپولیس، سپاهان و یا استقلال بود چنین محرومیتی برایش صادر نمی‌شد.

قطبی در پاسخ به این پرسش که با وجود برنامه باشگاه فولاد برای ادامه کار با وی برای فصل بعد چرا همچنان با شک زیاد در این باره سخن می‌گوید، اظهار داشت: سعی کرده‌ام هر جا که کار می‌کنم بهترین باشم و حتی در بدترین شرایط خود را به تیم متصل نگه دارم. واقعاً مشکلات زیادی داریم از جمله بازیکنان خارجی ما که وضع خوبی از نظر پرداختی ندارند.

وی افزود: شیمبا کاندیدای اصلی آقای گلی است اما وقتی پول او به موقع پرداخت نمی‌شود چه انگیزه‌ای دارد؛ زمانی که بازیکن ژاپنی ما طبق بند قراردادش پول نمی‌گیرد و تاریخ‌های متفاوتی برای پرداخت قراردادش اعلام می‌شود، چگونه تمرکز کند؛ رافائل مسی نیز خانواده 10 نفره‌اش را تحت حمایت دارد اما بخش زیادی از پولش را نگرفته است.

سرمربی تیم فولاد گفت: با وجود این مشکلات بسیاری انتظار دارند که افشین قطبی هر هفته 3 امتیاز بازی‌ها را کسب کند و فولاد را قهرمان کند. اگر این مشکلات برطرف شود این کارها عملی است اما تا وقتی مشکلات هست ایجاد انگیزه برای بازیکن و نتیجه گرفتن سخت می‌شود.

7655