مارکیزیو: یووه باید کلوپ و پوگبا را جذب کند

مارکیزیو: یووه باید کلوپ و پوگبا را جذب کند

سایت رسمی فوتبالی - کلودیو مارکیزیو معتقد است که باشگاه یوونتوس باید هرچه سریعتر یورگن کلوپ را به عنوان سرمربی و پل پوگبا را از منچستریونایتد به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، تیم کلوپ با 97 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر انگلیس رسید و باید ماه آینده در فینال لیگ قهرمانان به مصاف تاتنهام برود. مارکیزیو در گفتگو با توتو اسپرت اظهار داشت: " من مربی ای را دوست دارم که دیگر نمی توانم با او کار کنم: یورگن کلوپ. دیوانه وار سبک بازی او را دوست دارم. او می تواند در فوتبال ایتالیا عالی باشد. اما اگر آلگری بماند به نظر من مشکلی نیست چون او مربی ای است که همیشه پیروز بوده است. امیدوارم دیبالا به فروش نرسد. این یک اشتباه است چون بازیکنان کمی توانایی های او را دارند. ایکاردی نیز مانند ترزگه است. قدرت او بسیار زیاد است اما مانند دیوید بیش از حد به تیم تکیه دارد. او و دیبالا می توانند زوج بسیار خوبی شوند. مائورو نیز می تواند به سبک بازی یوونتوس تطبیق پیدا کند. "

بازیکن سابق یوونتوس درباره احتمال بازگشت پوگبا به این تیم گفت: " این کار سختی است. من از بازی دی یونگ بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم اما حالا او به بارسلونا رفته است. دوست دارم دی بروینه یا هازارد را نیز در ایتالیا ببینم اما این اتفاقات نیز بسیار سخت است. بنابراین باید پوگبا را انتخاب کنم. بازگشت پل عالی است. یوونتوس به یک هافبک نیاز دارد تا قدرت خود در حمله را زیاد کند. من هرگز تصمیم او برای رفتن به منچستر را درک نکردم. او پیش از این نیز آنجا بود. مسئله پول را درک می کنم اما اگر او به مرحله بعدی فوتبال خود فکر می کند در این صورت انتخاب من اسپانیاست. "

1070