بگوویچ: پرسپولیس قهرمان خواهد شد

بگوویچ: پرسپولیس قهرمان خواهد شد

وب سایت رسمی فوتبالی- وینگو بگوویچ معتقد است پرسپولیس فردا قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، وينگو ‌بگوويچ ‌سرمربی ‌گل ‌گهر ‌سيرجان ‌در ‌حال‌ حاضر ‌در ‌کشورش ‌کرواسی ‌به ‌سر ‌می ‌برد.‌ به ‌بهانه‌ شرايط ‌و ‌برنامه‌های ‌اين ‌مربی ‌برای ‌تيمش ‌در ‌ليگ‌ برتر ‌گفت ‌و گويی ‌با ‌او ‌داشتيم.‌

‌‌در ‌کنار ‌خانواده ‌شرايط ‌خوبی ‌را ‌سپری‌ می ‌کنی؟
بله در کشورم کرواسی هستم. فصل سختی را سپری کردم و مدت ها دور از خانواده ام بودم به همین دلیل به کرواسی آمدم تا استراحت کنم و در کنار خانواده باشم.

‌‌برای ‌تيمت ‌گل ‌گهر ‌سيرجان ‌چه ‌برنامه‌ای ‌داری؟
من با باشگاه صحبت کردم که تیمی خوب را برای فصل آینده ببندم، تیمی که جزو 10 تیم اول لیگ برتر باشد و برای فصل دوم هم تیم را در شرایط بهتری قرار دهیم و یک پله آن را ارتقا دهیم.

‌‌‌با ‌برانکو ‌صحبت ‌نکردی!‌ چرا ‌تيم ‌هموطنت ‌در‌ شرايط ‌اخير ‌چند ‌مساوی ‌متوالی ‌کسب ‌کرده ‌و‌ قهرمانی ‌اش ‌به ‌هفته ‌آخر ‌کشيده ‌شده؟!
نه با برانکو صحبت نکردم و علت چند مساوی اخیر پرسپولیس را نمی دانم. شاید خستگی ناشی از فشردگی مسابقات باشد و شاید هم دلیل دیگری داشته باشد اما هر چه بوده به هر حال گذشته و من می دانم تمام حواس برانکو و تیمش به بازی با پارس معطوف است. من اطمینان دارم که برانکو و تیمش در بازی پایانی فصل به نتیجه لازم می رسند و قهرمان می شوند.

‌‌در ‌خصوص ‌انتخاب ‌ويلموتس ‌برای ‌سرمربيگری‌ تيم ‌ملی ‌ايران ‌چه ‌نظری ‌داريد؟

ویلموتس مربی خوبی است اما به هر حال این هم یک حقیقت است که زمان می برد تا او با شرایط و فرهنگ ایران آشنا شود.

4344