گزارش روز؛ گران‌ترین انتقال تابستان 2019 چه کسی خواهد بود؟

گزارش روز؛ گران‌ترین انتقال تابستان 2019 چه کسی خواهد بود؟

سایت رسمی فوتبالی – لیگ های اروپایی رو به اتمام هستند و طبیعتا با آغاز تابستان تب نقل و انتقالات داغ خواهد شد. تیم هایی که فصل ناکامی داشتند می خواهند با رفع نقاط ضعفشان در فصل آینده  شرایط را جبران کنند و تیم هایی که فصل خوبی داشتند هم می خواهند با جذب ستارگان جدید انگیزه شان را برای تداوم موفقیت حفظ کنند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که امسال خریدهای زیر 100 میلیون یورو کم نخواهند بود. مبلغی که شاید تا چند سال پیش رقم عجیبی در بازار نقل و انتقالات به نظر می رسید اما حالا تبدیل به مبلغی کاملا عادی شده چرا که در سالهای اخیر بازیکنانی با این رنج قیمت بین تیم های مختلف جا به جا شده اند. به همین بهانه لیستی از بازیکنانی که احتمالا در این تابستان با بیش از 100 میلیون یورو بین تیم های مختلف جا به جا خواهند شد را مرور می کنیم:

گرت بیل: بازیکن ولزی فصل آینده جایی در ترکیب رئال مادرید نخواهد داشت. این بازیکن باید برای خودش تیمی دست و پا کند. او مشتریان خوبی در انگلیس دارد و هیچ بعید نیست که تیم های لیگ برتری برای جذب وی بیش از 100 میلیون یورو هزینه کنند. رئال می تواند با استفاده از این بازیکن باشگاه هایی نظیر یونایتد و تاتنهام را برای فروش پوگبا و اریکسن راضی کند/

پوگبا : هافبک منچستریونایتد مورد توجه تیم های مختلفی نظیر رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا قرار گرفته است.بازیکن فرانسوی شخصا با زیدان صحبت کرده و احتمال حضورش در برنابئو از بقیه تیم ها بیشتر است. یونایتد به سادگی اجازه فروش وی را نخواهد داد و در اولین تماس ها بیش از 150 میلیون یورو طلب کرده است. 

اریکسن: هافبک دانمارکی یکی از گزینه های دیگر رئال برای خرید در میانه زمین است. این بازیکن فصل درخشانی داشته و با توجه به این که فقط یک سال از قراردادش با تاتنهام مانده اگر تیم انگلیسی در تابستان او را نفروشد در سال 2020 بازیکن آزاد خواهد شد.  تاتنهام نشان داده که بازیکنانش را آسان نمی فروشد و برای فروش این بازیکن بیش از 100 میلیون یورو خواهد خواست.

ایسکو: اگر رئال مادرید بخواهد ستارگان مختلف را بخرد چاره ای جز فروش برخی از بازیکنان مهمش برای کسب درآمد ندارد. زیدان روی ایسکو حساب می کند اما اگر پیشنهاد خوبی در کار باشد جلوی رفتن وی را نمی گیرد. پیرلو اسطوره یوونتوس اخیرا از پیوستن ایسکو به تورین حمایت کرده است. پی اس جی دیگر تیمی است که گفته می شود ایسکو، بیل و کروس را با هم می خواهد.

آنتوان گریزمن: مهاجم فرانسوی رسما خواستار جدایی از اتلتیکو شده است. رقم فسخ قرارداد این بازیکن 120 میلیون یوروست که پاریسن ژرمن و بارسلونا جدی ترین مشتریان وی در تابستان آینده خواهند بود. باید دید که در نهایت چه مقصدی در انتظار آقای گل جام جهانی قبلی خواهد بود. 

کوتینیو: اگر بارسلونا بخواهد گریزمن را بخرد باید برخی از مهاجمانش را بفروشد که یکی از انها فیلیپه کوتینیو خواهد بود. بازیکن برزیلی با 160 میلیون یورو به عنوان گران ترین خرید تاریخ لالیگا به بارسا ملحق شد اما عملکرد وی در سطح انتظارات نبوده است. چلسی، پی اس جی، یونایتد و یوونتوس او را می خواهند و قطعا قیمتش بیشتر از 100 میلیون خواهد بود.

پائولو دیبالا: مهاجم آرژانتینی فصل چندان خوبی در تورین نداشته و همین مسئله باعث شده تا شایعه جدا شدنش قوت بگیرد. حضور رونالدو عرصه را بر او تنگ کرده و به همین خاطر دیبالا به ترک یووه فکر می کند. گفته می شود که یونایتد حاضر است برای جذب این مهاجم بیش از 100 میلیون یورو بپردازد.

جیدون سانچو و ژائو فلیکس: دو پدیده انگلیسی و پرتغالی شرایط مشابهی دارند. هر دو در لیست پدیده های آینده دار فوتبال اروپا قرار دارند و مسلما بزرگان فوتبال اروپا شرایط آنها را دنبال می کنند. یونایتد حاضر است برای خرید سانچو از دورتموند بیش از 115 میلیون یورو بپردازد. رقم فسخ قرارداد فلیکس هم 120 میلیون یوروست که یووه،  بارسا   و رئال برخی از مشتریان وی هستند.

ادن هازارد: انتقال هافبک بلژیکی به رئال مادرید قطعی شده است. قیمتش بین 100 تا 120 ملیون یورو خواهد بود و رئال در نظر دارد که  این بازیکن را به عنوان یکی از کهکشانی های تابستانی به ترکیبش اضافه کند. بازیکن بلژیکی علنا جدایی خود از چلسی را تائید کرده و جدا شدنش قطعی است.