اما واگرهایی که انتقال پوگبا به رئال را سخت کرده است

اما واگرهایی که انتقال پوگبا به رئال را سخت کرده است

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه ایندیپندنت، پل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد به سران رئال مادرید اعلام کرده که درازای پوشیدن پیراهن این تیم، طلب دستمزد سالانه 28 میلیون یورویی دارد تا پردرآمدترین بازیکن رختکن تیم لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، این صحبتها و البته مسائل مرتبط دیگر، پرونده انتقال پوگبا به رختکن رئال مادرید را مشکل کرده است. این درحالی است که هم پوگبا و هم سران رئال مادرید خواهان نهایی شدن این انتقال هستند ولی درخواستهای نجومی مالی پوگبا از یک سو و غیرممکن بودن انتقال بیل به یونایتد به عنوان بخشی از رقم خرید پوگبا، باعث شده تا پروسه انتقال ستاره فرانسوی به مادرید سخت و پیچیده شود.

سران رئال اخیرا گفتگوهایی را با نزدیکان پوگبا آغاز کرده بود و نتایج مثبتی نیز گرفته بود. پوگبا یکی از بازیکنان موردعلاقه زیدان است و او از سران رئال خواسته بود تا این بازیکن جوان را به خدمت بگیرند.

حالا روزنامه ایندیپندنت در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه یونایتد حاضر نیستند تا پوگبا را به قیمتی کمتر از 170 میلیون یورو به فروش برسانند و این درحالی است که تا چندی پیش اصلا به فروش پوگبا فکر هم نمی کردند؛ اما حالا نظرشان عوض شده است.

از سوی دیگر گویا زیدان با فلورنتینو پرز به توافق رسیده تا کیلور ناواس را برای تامین بخشی از وجه خرید پوگبا به فروش برسانند واین درحالی است که زیزو ناواس را به کورتوا ترجیح می دهد.


یکی دیگر از موانع موجود، محرومیت مینو رایولا مدیربرنامه های پوگباست. او که با مدیران رئال مادرید ارتباط چندان مطلوبی هم ندارد تا 9 آگوست از سوی فیفا محروم شده است و محرومیت او یک روز بعد از پایان بازار نقل و انتقالات انگلیس به پایان خواهد رسید و این بدان معناست که امضای هرگونه قراردادی باید به اواخرتابستان موکول شود.

اگرچه زیدان تمایل زیادی به داشتن پوگبا دارد ولی سران رئال، اریکسن را ترجیح می دهند و زیدان برای دراختیار گرفتن پوگبا حاضر شده تا ناواس، دروازه بان موردعلاقه اش را به فروش برساند.

از دیگر موانع موجود، رقم دستمزد بالایی است که پوگبا از مادریدی ها طلب کرده؛ او می خواهد پردرآمدترین بازیکن رختکن رئال شود و حقوقی سالانه 27 تا 28 میلیون یورویی بگیرد که بعید است رئالی ها حاضر به پرداخت چنین دستمزدی به او باشند.

از سوی دیگر مدیران رئال مادرید تمایل زیادی دارند تا به عنوان بخشی از قرارداد پوگبا، یکی از بازیکنانشان را به یونایتد واگذار کنند. اما گویا مدیران یونایتد تمایل چندانی به این کار ندارند. خواسته اصلی رئالی ها فرستادن گرت بیل به منچستر یونایتد است اما مدیران شیاطین سرخ گفته اند که به بیل درتیمشان نیازی نخواهند داشت.

بدین ترتیب انتقال پوگبا به رئال با اما واگرهایی مواجه شده ولی درهرصورت تا لحظه اتمام بازار نقل و انتقالات تابستانی نمی توان این احتمال را منتفی دانست.

6363