رونالدو: واکنشها به حذف اروپایی بارسا، اغراق آمیز بود

رونالدو: واکنشها به حذف اروپایی بارسا، اغراق آمیز بود

سایت رسمی فوتبالی – رونالدوی برزیلی که یکی از سهامداران اصلی باشگاه وایادولید است، در صحبت هایی به دفاع از ارنستو والورده و زین الدین زیدان پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، او سه شنبه شب درمراسم اهدای جوایز نودمین سالگرد رقابتهای لالیگا در ورزشگاه RCDE حضور یافت و در گفتگوی کوتاهی درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد:

*بقای وایادولید در لالیگا: این اتفاق ویژه ای در زندگی ورزشی من بود. این بقا برای ما معنی و مفهوم زیادی دارد؛ چون سختی های زیادی را متحمل شدیم؛ مشکلات زیادی داشتیم و پول کمی دراختیارمان بود؛ اما با این وجود توانستیم کاری تاریخی را انجام دهیم و درسالهای آتی سختی های کمتری خواهیم داشت.

*حذف بارسا از لیگ قهرمانان اروپا: بارسلونا هم مثل رئال مادرید تیم بزرگی است و توقعات زیادی از این تیم ها در کسب تمام جامهای ممکن می رود. به همین خاطروقتی که این تیمها به قهرمانی نرسند، هواداران حسابی عصبانی می شوند. از دید من این رفتاری اغراق آمیز بود. قهرمانی درلیگ قهرمانان اروپا،فقط با محاسبات ریاضی به دست نمی آید؛ بارسا تیم فوق العاده ای است و سرمربی این تیم نشان داده که یک سرمربی فوق العاده بزرگ است

*دعوت از لوکازیدان به اردوی رئال: به نظرم زیدان این اجازه و اختیار را دارد که هریک از بازیکنانی که دلش می خواهد را به اردوی تیمش دعوت کند

6363