شب تراژدیک گائتانو: فوت مادربزرگ در شب اولین بازی برای ناپولی

شب تراژدیک گائتانو: فوت مادربزرگ در شب اولین بازی برای ناپولی

سایت رسمی فوتبالی – روز یکشنبه قرار بود تا یکی از شیرین ترین روزهای زندگی جانلوکا گائتانو، بازیکن 19 ساله و خط میانی باشگاه ناپولی باشد؛ او روز یکشنبه برای اولین بار توسط کارلو آنچلوتی درترکیب تیم ناپولی قرار گرفت و در دقیقه 90 بازی به جای خوسه کایه خون وارد زمین چمن شد.

به گزارش فوتبالی، این روز شیرین درنهایت تبدیل به تراژدیک ترین روز زندگی گائتانو شد. با ورود او به زمین چمن و زمانی که تمام اهالی سیمیتیله (زادگاه گائتانو) به خاطر حضور او در زمین چمن مشغول شادی بودند، مادربزرگ او از دنیا رفت.

خود گائتانو در صفحه رسمی اش در اینستاگرام نوشت:« مادربزرگم اولین بازی من با پیراهن ناپولی را دید ولی من نتوانستم او را برای آخرین بار ببینم.»

او بعد از آنکه اولین دقایق حضورش درترکیب ناپولی را تجربه کرد، در داخل رختکن تیم و درحالی که مشغول شادی بود، خبر درگذشت مادربزرگش را دریافت کرد. قرار براین بود که در مقابل خانه مادری او در سیمیتیله، به همین خاطر جشنی به پا شود و حتی برنامه ریزی ها برای انجام مراسم آتش بازی هم انجام شده بود.

سیمیتیله در ایالت ناپل ایتالیا، اما در آن لحظه عزادار شد. گائتانو محصول تیم پایه ای باشگاه سن پائولو است و درتیم پایه ای ناپولی 20 گل به ثمر رسانده بود و همین عملکرد قابل قبول او باعث شد تا کارلو آنچلوتی او را به تیم اصلی باشگاه بیاورد. دراین بازی ناپولی، نایب قهرمان این فصل سری آ با نتیجه 2-1 از سد اسپال عبور کرد.

بعد از این اتفاق تراژدیک، سران باشگاه ناپولی و هواداران این تیم، با ستاره 19 ساله تیمشان ابراز همدردی کردند.

6363