کمپانی: اگر سیلوا دلقک بازی را کنار بگذارد،کاپیتان سیتی می شود

کمپانی: اگر سیلوا دلقک بازی را کنار بگذارد،کاپیتان سیتی می شود

سایت رسمی فوتبالی- ونسان کمپانی کاپیتان فعلی باشگاه منچسترسیتی در گفتگو با آر.سی.ام اسپورت در مورد جانشین احتمالی اش در رختکن سیتی که بازوبند کاپیتانی تیم را بربازو خواهد بست، صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، نام برناردو سیلوا به عنوان یکی از کاپیتانهای آتی سیتی به گوش می رسد و حالا کمپانی دراین رابطه اظهارنظر کرده وبه شوخی گفته:«من این را بارها گفته ام؛ برناردو سیلوا 50% دلقک است و 50% یک لیدر. وقتی که به زمانی برسیم که او 25% دلقک باشد و 75% لیدر، کاپیتان منچسترسیتی خواهد شد.»

این بازیکن بلژیکی درادامه با تمجید از عملکرد برناردو سیلوا گفته:« سیلوا واقعا قوی است و هیچ کسی بیشتر از او شایسته کاپیتانی تیم نیست.»

هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی فصل آینده در سیتی خواهد بود یا خیر؛ او که تنها بازمانده اولین دوره طلایی سیتی است، به لطف گل تماشایی اش مقابل لستر که باعث قهرمانی سیتی در رقابتهای این فصل لیگ برتر شد، حالا قهرمان تیمش شده است.

کمپانی و هم تیمی هایش باید روز شنبه فینال جام حذفی انگلیس را مقابل واتفورد برگزار کنند و بعد از آن کمپانی تصمیم خواهد گرفت که فصل بعد در ورزشگاه اتحاد خواهد ماند یا خیر. او درسال 2008 از هامبورگ به سیتی پیوسته بود ودرطول این سالها افتخارات متعددی با سیتی کسب کرده.

6363