دیبالا و ایکاردی، جانشینان احتمالی گریزمن دراتلتیکومادرید

دیبالا و ایکاردی، جانشینان احتمالی گریزمن دراتلتیکومادرید

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه اتلتیکومادریددر حال برنامه ریزی هستند تا درصورتی که آنتوان گریزمن دربازار تابستانی رختکن این تیم را ترک کرد، بتوانند جایگزین مناسبی به جای او به واندا متروپولیتانو ببرند.

به گزارش فوتبالی، البته مسئولان اتلتیکو، امیدوارند که گریزمن درتیمشان بماند. اگرچه این روزها گمانه زنی های زیادی درمورد ابراز تمایل مجدد باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن این مهاجم فرانسوی به گوش می رسد و به همین خاطر هم سران باشگاه اتلتیکو خود را برای جدایی احتمالی گریزمن نیز آماده می کنند.

دربازی اتلتیکومادرید مقابل سویا، گریزمن حسابی باانگیزه به نظر می رسید ودرنیمه اول بازی هم هواداران اتلتیکو، او را حسابی تشویق کرده و به او ابراز محبت کردند. سیمئونه هم درکنفرانس خبری اش در پایان این بازی گفت:« هواداران تیممان گریزمن را دوست دارند.»

دراین میان آنتوان گریزمن نشانه خاصی نشان نمی دهد که آیا قصد دارد تا در اتلتیکو بماند و یا اینکه به فکر ترک مادرید است؛ سران باشگاه بارسا دوباره برای جذب گریزمن آستین بالا زده اند و این احتمال وجود دارد که در تابستان این مهاجم فرانسوی را به تیمشان ببرند. البته تمام اینها درحد گمانه زنی است و کسی نمی تواند به طور قطع دراین باره صحبت کند. در این میان آندره آ برتا، در تلاش است تا جایگزین مناسبی برای گریزمن و حتی دیگو کاستا که او نیز ممکن است مادرید را ترک کند، بیابد.

برخی صحبت از مائورو ایکاردی می کنند و عده ای هم از احتمال انتقال پائولو دیبالا به مادرید حرف می زنند؛ درصورت جدایی گریزمن و دیگو کاستا، مدیران اتلتیکو مبلغ قابل قبولی وجه دراختیار خواهند داشت و درنتیجه می توانند برای خرید یکی از این دو ستاره و یا هردویشان دست به کار شوند.

دیبالا از شرایطش در یوونتوس راضی نیست و دیگر یکی از بازیکنان مهم بینکونری به حساب نمی آید. و از زمان انتقال کریس رونالدو به یووه کاملا زیرسایه اوقرار گرفته است.

ایکاردی بیشتر یک بازیکن پست 9 صرف است و یک مهاجم ذاتی به حساب می آید؛ دیبالا اگرچه یک ستاره مثل گریزمن نیست ولی سیمئونه تخصص خوبی در گرفتن بهترین عملکرد ممکن از بازیکنانش دارد.

درهرصورت سران اتلتیکومادرید نمی خواهند که سرنوشت گریزمن به سان فصل گذشته تبدیل به یک جنجال بزرگ شود و تا الان گریزمن به مدیران تیمش گفته که قصد ترک اتلتیکو را ندارد ولی هیچ کسی دراین رابطه ریسک نخواهد کرد.مدیران اتلتیکو قصد دارند تا درروزهای آتی با این بازیکن فرانسوی صحبت کنند وتکلیف آینده را روشن کنند. به زودی جلسه ای میان طرفین تشکیل خواهد شد تا تکلیف آینده این مهاجم فرانسوی مشخص شود. به پایان فصل نزدیک می شویم و نامهای زیادی به گوش می رسند و سران اتلتیکو هم از همین حالا درحال برنامه ریزی برای آینده هستند.

6363