رئیس ناپولی: کریس رونالدو، سرمربی این فصل یووه بوده

رئیس ناپولی: کریس رونالدو، سرمربی این فصل یووه بوده

سایت رسمی فوتبالی- آئورلیو د لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در گفتگویی ویژه با کوریره دلوسپورت، به آنالیز شرایط فوتبال ایتالیا پرداخته و درمورد انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس در ابتدای رقابتهای این فصل اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، آقای دلائورنتیس درمورد حضور کریس رونالدو در یووه گفته:« کریستیانو این فصل با حضورش، جای سرمربی یووه را پر کرده است. سرمربی یوونتوس نمی توانست بیش از آنچه درسالهای اخیر انجام داده بود،کاری بکند.اما کریس پرتغالی انگیزه بخش بود. وقتی او را درتیم ملی پرتغال روی نیمکت ذخیره ها می دیدم، کریس رونالدو بیشتر از خود سرمربی تیم ملی کشورش فریاد می زد. آیا حسرت می خورم که او را برای ناپولی به خدمت نگرفتم؟ نه. چون اجازه اش را نداشتم.»

او درادامه صحبتهایش درمورد آینده لورنزو اینسینیه گفت:« او ناپلی است و نسبت به رنگ پیراهن تیم احساس دارد. ولی اگر نمی خواهد در تیم بماند، نمی توانم او را مجبور کنم. بارها از من خواسته که از تیم برود؛ البته نه به این خاطر که در بین هواداران احساس محبوبیت نمی کند. چندی پیش با مینو رایولا، مدیربرنامه هایش دیدار کردم و او هم همین درخواست را به من گفت.»

او با مقایسه شرایط تیمهای ایتالیایی باباشگاه های انگلیسی گفت:« در فوتبال انگلیس تغییرات مهمی اتفاق افتاده ولی وزیر کشور ما غایب است و پنهان می شود.در استادیومهای ایتالیا مواد مخدر می فروشند و هواداران نمی توانند به ورزشگاه ها بروند؛ چون 500 یا 1000 نفرهستند که جای آنها را پرمی کنند و تجارت انجام می دهند.»

6363