مورینیو همه تلاشش را کرد؛ بازیکنان یونایتد مقصر بودند

مورینیو همه تلاشش را کرد؛ بازیکنان یونایتد مقصر بودند

سایت رسمی فوتبالی- آندر اررا بازیکن اسپانیایی منچستریونایتد براین باور است که بازیکنان تیمش 75% مسئول ناکامی این تیم در رقابتهای این فصل و زیرنظر ژوزه مورینیو بوده اند.

به گزارش فوتبالی، به گفته آندر اررا، مورینیو تمام تلاشش را در اولدترافورد به کار گرفت. این بازیکن اسپانیایی در پایان فصل و با اتمام قراردادش با منچستریونایتد، این تیم را ترک خواهد کرد و شواهد و قراین حکایت از انتقال او به پاری سن ژرمن دارند.

هررا (که تلفظ صحیح نام او به زبان اسپانیایی، اررا است) در صحبتهایی اعلام کرد که اوله گونار سولشر، جانشین ژوزه مورینیو گزینه ایده آلی برای بازگرداندن یونایتد به روزهای اوجش است و یادآوری کرده که بازیکنان تیم کاملا از سرمربی نروژی شان حمایت می کنند.

او در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه یونایتد گفت:« ما باید مسئولیت را بپذیریم. همه اش تقصیر ماست. این عادلانه نیست که بقیه را سرزنش کنیم؛وقتی فصل بدی را پشت سرمی گذاری، 75% مسئولیت بردوش بازیکنان است. این خیلی ساده است که وقتی سرمربی تیم اخراج می شود، بقیه را سرزنش کنیم ولی این ناکامی تقصیر تک تک ما بوده.»


این بازیکن اسپانیایی ادامه داد:« تک تک بازیکنان حاضر در رختکن تیم مسئول اتفاقاتی هستند که دراین فصل رخ داده. ما اوضاع را بد پیش بردیم. البته کارهای خوبی هم انجام دادیم ولی اینها برای منچستریونایتد کافی نیست. شاید 14 تیم، اگر در رده ششم جدول قرار بگیرند، راضی و خوشحال شوند ولی در یونایتد، کسب جایگاه ششمی، شیرین و خوشحال کننده نیست.»

درماه دسامبر سال 2018 بود که ژوزه مورینیو از سمت مربیگری شیاطین سرخ برکنار شد واین درحالی بود که در فصل اول حضورش در یونایتد دو جام با این تیم کسب کرده بود. اررا ادامه داد:« اگر ما درمورد فصل گذشته صحبت کینم، باید بگویم که احترام زیادی برای ژوزه قائلم. او تمام تلاشش را به کار گرفت و فصل اول حضورش در اینجا کاملا موفقیت آمیز بود. ما دوم شدیم و توقعات زیادی از تیم در فصل جاری وجود داشت.ولی اینطور نشد؛ اما فقط تقصیر مورینیو نیست؛ باز هم تکرار می کنم، تمام بازیکنان تیم مسئول هستند.»

6363