رفتار زشت دخئا با نامزدش و یکی از هوادارانش

رفتار زشت دخئا با نامزدش و یکی از هوادارانش

سایت رسمی فوتبالی- در پایان دیدار دو تیم منچستریونایتد مقابل کاردیف که در اولدترافورد برگزار شده و با باخت شیاطین سرخ همراه بود، داوید دخئا حسابی عصبانی و کلافه بود.

به گزارش فوتبالی، این باخت در شرایطی رقم خورد که تیم کاردیف، تیم قدرتمندی نیست. دراین بازی دخئا دو گل دریافت کرد که برایش خیلی دردناک بود و بعد از خروج از رختکن و درحالی که قصد ترک استادیوم را داشت، عصبانی اش را سر نامزد اسپانیایی اش خالی کرد.

ادورنه، نامزد سرشناس دخئا که یکی از خواننده های کشور اسپانیا نیز هست در مقابل درخروجی اولدترافورد، منتظرش ایستاده بود و پیراهن یکی از هواداران را در دست داشت که از او خواسته بود تا روی این پیراهن از دخئا امضا بگیرد. اما در مقابل چشمان متعجب هوادارانی که در آن قسمت حضور داشتند، دخئا نه تنها پیراهن را امضا نکرد، بلکه کاملا نامزدش را نادیده گرفت و از کنارش عبور کرد.

برخی هواداران که در آن قسمت حضور داشتند، از این صحنه فیلم گرفتند و این فیلم سریعا در شبکه های اجتماعی منتشر شد. 

حالا انتقادات زیادی از این رفتار دخئا با نامزدش و هوادار مذکور شده است و این انتقاد را باید به انتقاداتی که در هفته های اخیر نسبت به عملکرد این دروازه بان اسپانیایی مطرح می شود، اضافه کرد.

ادورنه همواره یکی از حامیان بزرگ دخئا است و بارها به دفاع از این دروازه بان اسپانیایی برخاسته و به رغم مشغولیتهای کاری اش در شهر مادرید، حتی به منچسترنقل مکان کرده تا بتواند در کنار نامزدش باشد.

6363