رونالدو:وقتی به من می گفتند چاق، کسی از من دفاع نکرد

رونالدو:وقتی به من می گفتند چاق، کسی از من دفاع نکرد

سایت رسمی فوتبالی- رونالدو لوئیز نازاریو اسطوره دنیای فوتبال روزهای خوبی را پشت سرمی گذارد؛ بعد از قطعی شدن بقای وایادولید در رقابتهای لالیگا او حسابی خوشحال است؛ رونالدو یکی از سهامداران اصلی این باشگاه اسپانیایی به شمار می آید و نقش او دراین باشگاه باعث شده تا روزنامه فایننشال تایمز گفتگوی ویژه ای را با اسطوره فوتبال برزیل انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو درجریان این گفتگو درمورد زندگی تجاری و ورزشی اش صحبت کرده است.

درمورد فینال جام جهانی 1998 که با باخت برزیل مقابل فرانسه همراه بود صحبتهای زیادی مطرح می شود.رونالدو همواره در صحبتهایش گفته که در روز فینال حالش خوب نبوده و درجریان این گفتگو هم بار دیگر از آن فینال عجیب صحبت کرده است:« مردم خوششان می آید که درمورد تئوریهای توطئه صحبت کنند. حرفهای احمقانه زیادی زده می شود. آن بهترین بازی من درآن برهه زمانی نبود ولی حسابی دویدم و جنگیدم. در بعضی روزها حالت خوب نیست و بعضی روزها هم دقیقا برعکس است. توضیح دادن دراین باره سخت است. مسی را در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین ببینید. او یک بازیکن کاملا متفاوت  دراین دو تیم است. بازی کردن در تیم ملی کشورت در یک تورنمنت بزرگ اصلا کار ساده ای نیست؛ برخی از بهترین بازیکنان دنیا درتیمهای ملی هستند و قهرمانی در جام جهانی اصلا راحت نیست. به ویژه وقتی در پاریس مقابل فرانسه بازی می کنی.»

رونالدو درمورد اضافه وزنش خیلی شفاف صحبت کرد و گفت که باید با این قضیه هم مثل نژادپرستی رفتار شود:« کمپین های حمایتی در بسیاری ازمسائل به راه می افتند؛ اگر سیاه پوست باشی و.... ولی من یادم نمی آید که زمانی که افراد مرا چاق می نامیدند، کسی از من دفاع کرده باشد.»

6363