دلخوری ده روسی از رم: جدایی تصمیم من نبود

دلخوری ده روسی از رم: جدایی تصمیم من نبود

سایت رسمی فوتبالی- دانیله ده روسی ستاره باتجربه باشگاه رم درمورد جدایی اش از این باشگاه در پایان فصل صحبت کرده است. ایل کاپیتانوی جلوروسی که بازوبند کاپیتانی باشگاه را از فرانچسکو توتی دریافت کرد، بعد از 18 سال حضور در رم و انجام 615 بازی برای این تیم و زدن 63 گل ودادن 54 پاس گل برای تیم اصلی جلوروسی، این باشگاه را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در مراسم خداحافظی او، فرانچسکو توتی و تمام بازیکنان رم حضور داشتند و پیراهن شماره 16 ده روسی را به تن کرده بودند. در پشت سر این اسطوره بنری با این شعار نصب شده بود:« رمانیستا و کاپیتان؛ مرسی دانیله ده روسی»

ده روسی صحبتهایش را اینگونه آغاز کرد:« بیانیه تمدید نشدن قرارداد من روز گذشته منتشر شد؛ ولی من احمق نیستم و آن را درک کردم. من اصلا با این تصمیم موافق نیستم؛ چون درک می کنم که تا زمانی که مصدومیت ها به من اجازه دهند، می توانم عملکرد خوبی داشته باشم. بعید می دانم که این مشکل رختکن تیم هم باشد و سعی کردم مشکل را حل کنم؛ در هرصورت این تصمیم را درکمال آرامش می پذیرم؛ این مدیران باشگاه هستند که باید تصمیم گیری کنند و بالاخره باید نقطه پایان روزی گذاشته شود.»


ده روسی ادامه داد:«هنوز تصمیم نگرفته ام که فصل بعد درکجا بازی خواهم کرد ولی خودم را یک فوتبالیست می دانم و می خواهم به فوتبال ادامه دهم؛هرگز از اینکه تمام کارنامه ورزشی ام را وقف باشگاه رم کردم پشیمان نیستم.»

کاپیتان جلوروسی در ادامه صحبتهایش گفت:« من همیشه گفته ام که دوست دارم سرمربی شوم. شغل مدیریت ورزشی برایم جذاب نیست؛  چون فکر می کنم که این شغل تاثیرگذاری زیادی ندارد. درحال حاضر اجازه می دهم که توتی این شغل کثیف را انجام دهد.»

ده روسی در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« اگر بخواهم یک بازی را انتخاب کنم که دوست داشتم درآن نتیجه دیگری رقم می خورد، بازی لیورپول- رم فصل گذشته بود.من فکر می کنم که حتی لیونل مسی هم که تمام افتخارات ممکن را کسب کرده، حسرتهایی دردلش دارد.»

6363