آمار رونالدو ضعیف‌تر از 9 فصل حضورش در رئال مادرید

آمار رونالدو ضعیف‌تر از 9 فصل حضورش در رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - رونالدو در سال اولش در یووه چندان درخشان ظاهر نشد. هر چند که بازیکن پرتغالی در شب هایی نظیر بازی مقابل اتلتیکو درخشید اما به طور کلی پایین تر از حد انتظارات ظاهر شد چرا که انتظارات از او به واسطه آمارش در رئال خیلی بیشتر از این ها بود.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در این فصل 42 بازی و 3556 دقیقه برای یووه داشت که 28 گل به ثمر رساند. او در بدترین فصلش در رئال که مربوط به فصل 10-2009 است در 35 بازی 33 گل به ثمر رسانده بود و این فصل حتی از بدترین فصلش در برنابئو هم آمار ضعیف تری داشته است. رونالدو این فصل هم مثل اولین فصلش در رئال دچار مصدومیت شد اما در برنابئو با توجه به این که جوان تر و سرحال تر بود، آمار بهتری داشت.

رونالدو در دو فصل اخیر در رئال مادرید هر 83.59 دقیقه یک گل زده بود اما در این فصل هر 127 دقیقه یک گل زده است. او فصل گذشته در رئال میانگین یک گل در هر بازی را داشت که در پیراهن بیانکونری ها آمارش به 0.67 گل زده در هر بازی رسیده است. او البته در بهترین فصلش در رئال یعنی در فصل 15-14 به طور متوسط 1.13 گل در هر بازی زد که توانست کفش طلا را هم ببرد. 

رونالدو حالا دو بازی فرصت دارد تا در مقابل آتالانتا و سمپدوریا آمارش را بهتر کند و مانع از آن شود که اولین فصلش در یووه تبدیل به ضعیف ترین فصلش در یک دهه اخیر شود.