کاپیتان رئال مادرید پیش از ازدواج غسل تعمید داده‌شد

کاپیتان رئال مادرید پیش از ازدواج غسل تعمید داده‌شد

سایت رسمی فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید قرار است که ماه آینده با نامزدش پیلار روبیو در مراسمی به صورت رسمی ازدواج کند. این مراسم در کلیسایی در شهر سویا برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان 33 ساله رئال مادرید روز دوشنبه به عنوان یکی از آئین های پیش از مراسم ازدواج در کلیسایی در شهر مادرید غسل تعمید داده شد. راموس به همراه برادرش و دو تن از دوستانش به کلیسای لامورالخا در شهر مادرید رفت. راموس ترجیح داد که ساعت 21:30 را برای اجرای مراسم انتخاب کند تا هیچ کس دیگری به جز او و سه تن از نزدیکانش در آن جا حضور نداشته باشند. 

در این مراسم پیلار روبیو نامزد راموس او را همراهی نمی کرد و مراسم کاملا به صورت خصوصی و صرفا با حضور نزدیکان راموس و کشیش کلیسا برگزار شد. کاپیتان رئال مادرید در روز 15 ژوئن مراسم ازدواجش را برگزار خواهد کرد. با توجه به این که امسال در تابستان یورو و جام جهانی برگزار نمی شد، راموس تصمیم گرفت که در همین تابستان مراسم را برگزار کند. مراسمی که کم حاشیه نخواهد بود و گفته می شود که راموس به مهمانانش اعلام کرده که حق وارد کردن موبایل با دوربین به آن را نخواهند داشت تا عکسی بدون اجازه آنها به رسانه ها درز پیدا نکند.