سرپرست نساجی هم اخراج شد/ کوچک‌زاده: تهدید کردند تمرین را به‌هم می‌زنند!

سرپرست نساجی هم اخراج شد/ کوچک‌زاده: تهدید کردند تمرین را به‌هم می‌زنند!

وب سایت رسمی فوتبالی- مالک باشگاه نساجی مازندران،‌ سرپرست تیم فوتبال این باشگاه را هم برکنار کرد.

به گزارش فوتبالی، فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی در ادمه کش‌و‌قوس‌های این باشگاه،‌ فرهاد کوچک‌زاده، سرپرست نساجی را به دلیل ورود حمید مطهری به تمرین سرخپوشان، از سمتش برکنار کرد.

صنیعی‌فر روز گذشته پس از صحبت‌های مطهری او را از مربیگری نساجی کنار گذاشته بود، اما این مربی امروز در تمرین تیمش حاضر شد و همین موضوع باعث شد تا مالک این باشگاه فرهاد کوچک‌زاده را نیز از سمت خود برکنار کند!

کوچک‌زاده در گفت‌و‌گویی ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: هر لحظه یک خبر به گوش ما می‌رسد. الان هم گفتند چون مطهری تمرین کرده، تو هم برکنار هستی! همان‌طور که گفتم به من شفاهی گفته بودند که مطهری اخراج شده است، اما امروز جلالی گفت او باید تمرین کند و اگر حکمی قرار است زده شود، باید کتباً بزنند.

وی افزود: من که نمی‌توانم به زور مانع تمرین کسی شوم! بعد از آن هم عده‌ای زنگ زده و گفتند اگر مطهری تمرین کند به محل تمرین می‌ریزیم و آنجا را به‌هم می‌ریزیم! من هم گفتم اگر جرأت دارید این کار را بکنید.

سرپرست تیم نساجی در واکنش به این پرسش که چه کسانی او را تهدید کرده‌اند،‌ عنوان کرد: فعلاً اسم کسی را نمی‌برم تا بعد از بازی با پیکان.

7655