رسمی؛ ده‌روسی در پایان فصل از رم جدا خواهد شد

رسمی؛ ده‌روسی در پایان فصل از رم جدا خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه رم تایید کرد که دنیله ده‌‌روسی در دیدار برابر پارما در هفته آخر رقابت های سری آ برای آخرین بار پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه رم صبح سه شنبه اعلام کرد که هافبک قدیمی خود پس از سالها حضور در این تیم در انتهای فصل جاری از جمع آنها جدا خواهد شد. ده‌روسی 35 ساله در طول 18 سال حضور خود در رم 615 بازی برای این تیم انجام داد که او را پس از توتی به بازیکنی تبدیل می کند که بیشترین تعداد بازی را برای این تیم در رقابت های سری آ انجام داده است. اما او تصمیم ندارد از فوتبال خداحافظی کند بلکه قصد دارد به ماجراجویی خود دور از رم ادامه دهد. جیمز پالوتا، مدیرعامل این تیم، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: " دنیله برای 18 سال قلب تپنده آ اس رم بوده است. از اولین بازی او در سال 2001 تا به بازو بستن بازوبند کاپیتانی، او همیشه نماینده هواداران رم در زمین بود و با افتخار خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک ها در اروپا معرفی کرد. همه ما وقتی او برای آخرین بار پیراهن رم را برابر پارما بر تن کند، اشک خواهیم ریخت اما به علاقه اش به ادامه دوران بازی احترام می گذاریم حتی اگر در 36 سالگی و دور از رم باشد. از طرف همه افراد در رم می خواهم از دنیله برای علاقه باورنکردنی اش به این باشگاه تشکر کنم و اطمینان دهم که درهای این تیم همیشه به روی او برای بازگشت به باشگاه و تجربه هر نقش جدیدی که بخواهد، باز است. " 

ده‌روسی در سال 2000 به باشگاه رم پیوست و یک سال بعد اولین بازی خود با پیراهن این تیم را انجام داد. هافبک سابق تیم ملی ایتالیا در سال 2017 پس از جدایی فرانچسکو توتی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست. در دوران 18 ساله حضور خود در رم، ده‌روسی 63 گل به ثمر رساند و دو بار قهرمان کوپا ایتالیا و یک بار قهرمان سوپرکاپ این کشور شد. 

1070