بلوس: حضور سردار آزمون در فهرست مسی‌های جهان بدون دلیل نیست

بلوس: حضور سردار آزمون در فهرست مسی‌های جهان بدون دلیل نیست

وبسایت رسمی فوتبالی- یوری بلوس، یکی از مدیران ارشد فوتبال روسیه سردار آزمون را بازیکن بسیار مفید تیم زنیت سن‌پترزبورگ معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت Soccer روسیه، یوری بلوس با ستایش زوج خط حمله زنیت سن‌پترزبورگ شامل سردار آزمون و آرتم جیوبا قهرمانی این تیم در فصل جاری لیگ برتر روسیه را تبریک گفت.

این مدیر پیشین تیم‌های لوکوموتیو مسکو و روستوف اظهار داشت: سردار آزمون در بازی اخیر زنیت برابر زسکا مسکو بازیکن بسیار مفیدی در زمین بود. او هنوز 2 بازی دیگر برای گلزنی و رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه در اختیار دارد و فکر می‌کنم همه چیز پیرامون این مهاجم ایرانی زنیت خوب پیش برود. سردار آزمون بدون دلیل در فهرست مسی‌های فوتبال جهان از سوی روزنامه انگلیسی انتخاب نشد. او یک بازیکن قدرتمند است و هر تیم خوب اروپایی با اشتیاق به دنبال سردار آزمون است.

یوری بلوس درباره قهرمانی زنیت با رهبری سرگئی سماک، سرمربی جوان و 43 ساله روسی که نخستین فصل حضورش در این تیم بود گفت: زنیت سرانجام پس از سال‌ها هدایت فنی خود را به یک سرمربی جوان روسی داد و توانست نتیجه‌ای خوبی کسب کند. سرگئی سماک کارهای زیادی برای زنیت انجام داد و او را یک انسان بزرگ می‌دانم.

9697