بیانی: خوشحالم که به باقری اعتماد شد/ مشکل استقلال این است که بزرگتر ندارد

بیانی: خوشحالم که به باقری اعتماد شد/ مشکل استقلال این است که بزرگتر ندارد

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال از بازی دادن مجدد به روح الله باقری ابراز رضایت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه گل، بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر بین استقلال تهران و صنعت نفت آبادان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا آبی پوشان که شانش کمی برای رسیدن به عنوان قهرمانی داشتند این بار برای رسیدن به سهمیه فصل بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم منتظر نتایج سایر رقبا باشد. بعد از نتیجه جنجالی بازی آبی پوشان در بازی خارج از خانه با شاهرخ بیانی، هافبک اسبق استقلال گفت وگو کردیم که در ادامه می خوانید:

بازی استقلال و صنعت نفت چطور بود؟

من اطلاع دارم که چند بازیکن در ترکیب ما حضور نداشتند و عدم حضور آن ها کاملا تاثیر گذار بود. منشا نیز به تازگی برگشته بود و خوشحالم که به روح ا... باقری اعتماد شد. با حضور او استقلال متفاوت بازی کرد و خط دفاعی حریف را آزار داد. متاسفم که گل سالم او را این طور نادیده گرفتند و در مقابل هم حریف نیز یکی دو موقعیت داشت که حسینی آن را به خوبی مهار کرد.

نمایش استقلال با فرهاد مجیدی قابل قبول بود؟
اگر یک گل می زدیم، داستان فرق می کرد و شانس برای قهرمانی افزایش پیدا می کرد اما گل سالم ما را داور ندید. به مجیدی تبریک می گویم؛ تیم او با توجه به حواشی که وجود دارد هجومی بازی می کند و او می تواند در آینده یکی از سرمربیان بزرگ ما باشد. در حال حاضر این مسوولیت خطیر را پذیرفته و آرزو دارم در دو بازی پیش رو هم موفق باشد.

اشتباهات داوری علیه استقلال زیاد است؟

تعداد زیادی از اشتباهات که در هفته های اخیر رخ داد و اگر امکان داشت نیمی از اشتباهات داوری برگردد، استقلال الان قهرمان لیگ برتر بود. متاسفانه باید بگویم داوران قهرمانی را از استقلال گرفتند و این تیم را بیچاره کردند. چطور می شود اشتباهات علیه این تیم به این شکل و زیاد از حد اشتباهات انسانی باشد. امیدواریم در بازی آخر مقابل سپیدرود به سه امتیاز برسند و حداقل در این حجم از ناملایمتی ها به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسند تا هواداران استقلال هم خوشحال باشند.

خیلی ها می گویند مشکل استقلال این است که در حال حاضر بزرگتر ندارد.

دقیقا. خدابیامرز منصورخان پورحیدری را به یاد دارم که هیچگاه نمی گذاشت حق تیم حتی ذره ای پایمال شود و مقابل تمام بی احترامی می ایستاد. روح پدر استقلال شاد، مدیران و مسوولان باشگاه باید دغدغه هواداران را بدانند و با دشمنان استقلال مبارزه کنند تا خیلی راحت حق شان نادیده گرفته نشود.

4344