درخواست زلاتان از مسئولان ام.ال.اس: تکنولوژی وار را فراموش کنید

درخواست زلاتان از مسئولان ام.ال.اس: تکنولوژی وار را فراموش کنید

سایت رسمی فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ، کاپیتان لس آنجلس گلکسی براین باور است که مسئولان لیگ ام.ال.اس باید تکنولوژی وار را از این لیگ حذف کنند. چرا که درزمانهایی که باید، از آن استفاده نمی کنند. 

به گزارش فوتبالی، ایبرا از مسئولان ام.ال.اس خواسته تا استفاده از تکنولوژی وار را فراموش کنند. چرا که زلاتان براین باور است که داوران نمی دانند که چه زمانی باید از تکنولوژی وار استفاده کنند. صحبت او به خاطر صحنه بحث برانگیز برخورد زلاتان با جانسون، دروازه بان نیویورک سیتی است.

از زمانی که رقابتهای این فصل آغاز شد، زلاتان مخالفتش را با استفاده از تکنولوژی وار ابراز کرد و بارها اعلام کرده که داوران استفاده مناسبی از تکنولوژی وار نمی کنند و دربسیاری مواقع ترجیح می دهند تا تکرار صحنه خطا را برای گرفتن بهترین تصمیمات، نبینند . 

زلاتان در میکسد زون دراین باره گفت:« من به داور گفتم که من جانسون را لمس نکرده ام وتوپ را لمس کردم. بعد گفتم که صحنه را از طریق وار تماشا کند؛ چون به همین خاطر است که تکنولوژی وار را در لیگمان داریم. اما داور صحنه را ازطریق وار تماشا نکرد. من توپ را لمس کردم؛ این تنها چیزی است که می دانم؛ دروازه بان حریف به من لگد زد ولی داور صحنه رابازبینی نکرد. فکر می کنم که باید تکنولوژی وار را فراموش کرد و بدون وار بازی کنیم.»

دروازه بان تیم حریف هم دیدگاهش را درمورد این برخورد مطرح کرد و اعلام کرد که بهتر است مردم در مورد صحنه این برخورد قضاوت کنند:«فکر می کنم بهتر است شما تکرار صحنه را تماشا کنید و خودتان قضاوت کنید.در جو داغ بازی، تو هرکاری می کنی که از تیمت و بازیکنان تیمت محافظت کنی. زلاتان بازیکن بامهارتی است و دقیقا می داند که چه کار انجام می دهد. او انسان باهوشی است و می داند که این هم بخشی از بازی است. اگر جای او بودم واقعا احساس ناامیدی می کردم. نمی توانم تقصیر را گردن او بیندازم.چون در آن صحنه بازی حسابی ناامید شده بود.»

6363