فلورنتزی: رونالدو فکر می‌کند حق دارد هر کاری می‌خواهد انجام بدهد

فلورنتزی: رونالدو فکر می‌کند حق دارد هر کاری می‌خواهد انجام بدهد

سایت رسمی فوتبالی – الساندرو فلورنتزی، مدافع رم می‌خواهد تیمش فصل را با سری بالا به پایان برساند. او درباره دعوایش با کریستیانو رونالدو هم صحبت کرده است.

کاپیتان رم در جریان برد دو بر صفر مقابل یوونتوس با ضربه‌ای دقیق گل زد. او گفت: «ما نمی‌توانیم حالا به جدول نگاه کنیم. تمرکز ما این است که با تمام وجود در دو بازی باقی‌مانده به میدان برویم، همان‌طور که مقابل یوونتوس این کار را کردیم، و می‌خواهیم شش امتیاز را بگیریم. بعد خواهیم دید که چه می‌شود. ما می‌خواهیم با سری بالا فصل را به پایان برسانیم و افسوس چیزی را نخوریم.»

پیش از گل فلورنتزی، او با کریستیانو رونالدو درگیر شد و رونالدو با تمسخر به قد او اشاره‌ کرد و گفت: «تو کوتاه‌تر از آنی که بخواهی حرف بزنی».

فلورنتزی درباره این صحنه گفت: «ما دو بار برای مداوای بازیکنان داخل میدان توپ را به اوت فرستادیم و هر دو بار او توپ را به نفع تیمش به گردش درآورد. ما در نیمه اول می‌توانستیم این کار را انجام دهیم و با کولاروف ضدحمله‌ای ترتیب بدهیم، اما توپ را به بیرون زدیم چون ما چنین بازیکنانی هستیم. او برنده توپ طلا است و فکر می‌کند حق دارد هر کاری که می‌تواند انجام بدهد. اما من هم در داخل میدان حرف‌های احمقانه زیادی می‌زنم و این حرف‌ها در داخل میدان می‌ماند و راهی به بیرون ندارد.»

8444