ناپولی، علاقمند به مدافع بارسلونا، اما ...

ناپولی، علاقمند به مدافع بارسلونا، اما ...

سایت رسمی فوتبالی – ایجنت ژان کلر تودیبو گفته که ناپولی این مدافع بارسلونا را دوست دارد، اما انتقال او دشوار است چون ناپولی نمی‌تواند به او تضمین بدهد که او 30 بازی در فصل به میدان برود.

تودیبو در ژانویه از تولوز به بارسلونا پیوست و انتظار می‌رود که برای فصل بعد قرض داده شود. او در لالیگا تنها دو بار برای بارسلونا به میدان رفته است.

برونو ساتن، ایجنت او گفته ناپولی ممکن است مقصد او باشد، به شرط آن که این بازیکن بتواند در این تیم بازی کند: «من هفته پیش با بارسلونا صحبت کردم. درباره آینده او هیچ تصمیمی گرفته نشده است، اما او یا در همین باشگاه می‌ماند یا این که به باشگاهی قرض داده می‌شود که بتواند در آن 30 بازی در فصل انجام بدهد.

به این دلیل انتقال او به ناپولی بعید است، چون تضمینی برای 30 بازی او در این تیم وجود ندارد. البته کریستیانو جونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) و من هر هفته با هم صحبت می‌کنیم. او مرتبا به‌شوخی می‌گوید که تودیبو را به باشگاهش قرض بدهیم. او این بازیکن را دوست دارد چون کیفیت بالایی دارد، اما شرایط دشوار به نظر می‌رسد. من که نمی‌توانم خودم را به آنچلوتی معرفی کنم و بعد بگویم به تودیبو 30 بازی بده.»

8444