بازیکن اسبق استاندارد لیژ : ویلموتس کارنامه درخشانی ندارد

بازیکن اسبق استاندارد لیژ : ویلموتس کارنامه درخشانی ندارد

وبسایت رسمی فوتبالی -  بازیکن اسبق استاندارد لیژ بلژیک گفت: مارک ویلموتس کارنامه درخشانی ندارد و مسئولان فدراسیون باید مربی بزرگتری را برای هدایت تیم ملی استخدام کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، رضا ترابیان در خصوص احتمال حضور مارک ویلموتس بلژیکی به عنوان سرمربی در تیم ملی ایران گفت: مربیان بلژیکی بسیار با انضباط و با پشتکار هستند و به مسائل فیزیکی نیز توجه فراوانی دارند. 

وی ادامه داد: مربیان بلژیکی پشتکار زیادی دارند و اگر یک مربی با سابقه و کارنامه درخشان از این کشور انتخاب کنیم، حتما می تواند به رشد فوتبال ملی ما کمک زیادی کند. 

بازیکن اسبق پرسپولیس و استاندارد لیژ بلژیک گفت: ویلموتس در سرمربیگری کارنامه موفقی نداشته و به اعتقاد من باید مربی بزرگتری را جایگزین کارلوس کی روش کنیم. 

وی تصریح کرد: کی روش در چند سالی که سرمربی تیم ملی ایران بود، دستاوردهای خوبی داشت و در سالیان اخیر مردم نگران صعود به جام جهانی نبودند و امروز توقع مردم ایران از فوتبال ملی بالا رفته است. 

وی تصریح کرد: هر مربی که به ایران می آید، دست کم باید به اندازه کی روش موفق باشد و در کنار آن برای صعود تیم ملی از گروه خود در جام جهانی و قهرمانی در جام ملت های آسیا تلاش کند.

ترابیان اظهار داشت: رزومه ویلموتس با کی روش قابل قیاس نیست اما امیدوارم هر کسی که سرمربی تیم ملی شد، بتواند با بهره گیری از توان مربیان ایرانی نتایج خوبی بگیرد. 

وی تاکید کرد: در سالیان اخیر مربیان خارجی اعتقادی به استفاده از دستیاران ایرانی نداشتند. مطمئن باشید ویلموتس نیز در این باره از مربیان خارجی که در فوتبال ایران فعالیت کردند، سوال خواهد کرد. 

1984