نصیریان دوست:‌نمی‌توانیم درباره سپیدرود ریسک کنیم/ احتمال بقای نفت در لیگ برتر زیاد است

نصیریان دوست:‌نمی‌توانیم درباره سپیدرود ریسک کنیم/ احتمال بقای نفت در لیگ برتر زیاد است

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: درست است که شرایط ما در جدول بهتر از سپیدرود است، اما نمی‌توانیم از حالا ریسک کرده و این تیم را مقابل استقلال بازنده بدانیم.

به گزارش فوتبالی، مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان در آستانه بازی پایانی در لیگ برتر، گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تنها محمد پاپی مصدوم است. تمرینات این روزها در مجموعه الیاف تهران برگزار می‌شود و احتمالاً تا فردا به مسجدسلیمان می‌آیند تا برای بازی با ذوب‌آهن در شرایط خوبی باشند. وضعیت ما خوشبختانه خوب است و در جدول رده‌بندی وضعیت بهتری نسبت به سپیدرود رشت داریم چرا که از نظر امتیازی از این تیم یک امتیاز بیشتر داریم و تفاضل گل ما هم نسبت به این تیم بهتر است. از طرف دیگر سپیدرود باید در تهران با استقلال بازی کند که به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و به همین دلیل من معتقد هستم که احتمال بقای ما در لیگ برتر بیشتر از سپیدرود است.

وی درباره اینکه در صورت ماندن در لیگ برتر آیا فصل آینده هم با فیروز کریمی کار را ادامه خواهند داد، تصریح کرد: فعلاً که هیچ بحثی در این باره نشده و آقای کریمی هم تا پایان فصل با ما قرارداد دارد.اگر ما در لیگ برتر بمانیم با یک مدیریت صحیح بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

نصیریان در خصوص بازی نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب‌آهن هم خاطرنشان کرد: تیم ذوب‌آهن شرایط خیلی خوبی دارد و می‌بینیم که چه در لیگ ایران و چه در خارج از لیگ و در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خیلی خوبی می‌گیرد،‌ اما تیم ما هم دست و پا بسته نیست. ما مقابل پیکان بازی خیلی خوبی ارائه دادیم اما یک توپ روی دروازه ما آمد و همان توپ هم تبدیل به گل شد تا بازنده شویم، اما ما فوتبال شرافتمندانه‌ای ارائه می‌دهیم و مطمئن باشید مقابل ذوب‌آهن همه تلاش‌مان را خواهیم کرد که برنده شویم چرا که نمی‌توانیم ریسک کنیم.

وی افزود: درست است که شرایط ما در جدول بهتر از سپیدرود است اما فوتبال است و هزار اتفاق و ما نمی‌توانیم از حالا ریسک کنیم که سپیدرود مقابل استقلال شکست می‌خورد به همین دلیل با همه توان مقابل ذوب‌آهن به میدان می‌رویم و از هواداران‌مان هم می‌خواهیم که حضور حداکثری در ورزشگاه داشته باشند تا بتوانیم برنده این بازی باشیم.

7655