واندا نارا: ایکاردی و رونالدو می‌توانند در کنار هم بازی کنند!

واندا نارا: ایکاردی و رونالدو می‌توانند در کنار هم بازی کنند!

سایت رسمی فوتبالی - واندا نارا تاکید کرد که از تکرار خواسته ایکاردی برای ادامه حضور در اینتر خسته شده اما مدعی شد که این مهاجم و کریستیانو رونالدو می توانند در کنار یکدیگر نیز بازی کنند. 

به گزارش فوتبالی، رسانه ها گمانه زنی های بسیاری درباره آینده مائورو ایکاردی دارند که اخیرا و با توجه به احتمال حضور آنتونیو کونته و روملو لوکاکو در اینتر، به منچستریونایتد لینک شده است. با این حال واندا نارا، همسر و مدیر برنامه این بازیکن، در گفتگو با برنامه تلویزیونی تیکی تاکا اظهار داشت: " از تکرار این موضوع که او می خواهد در اینتر بماند، خسته شده ام. در روز اول پنجره نقل و انتقالات گوشی همراهم را خاموش می کنم. پیشنهاداتی به ما رسیده اما ایکاردی می خواهد در اینتر بماند، همین. بهترین تیم ها با او تماس گرفته اند، بهترین مربیان او را می خواهند اما ماورو باور دارد که می خواهد به حضورش در اینتر ادامه دهد و مهم نیست که مربی این تیم چه کسی باشد. همه او را می خواهند. "

همسر این بازیکن آرژانتینی همچنین در پاسخ به سوالی در این باره که یا ممکن است ایکاردی روزی با کریستیانو رونالدو همبازی شود، گفت: " مطمئنا. آنها می توانند در کنار هم بازی کنند. "

1070