برایتون 1 – منچسترسیتی 4: شگفتی‌ در کار نبود؛ سیتی قهرمان شد

برایتون 1 – منچسترسیتی 4: شگفتی‌ در کار نبود؛ سیتی قهرمان شد

وب سایت رسمی فوتبالی – منچسترسیتی توانست در خانه برایتون اند هو آلبیون با نتیجه چهار بر یک پیروز شود و قهرمان لیگ برتر شود. این در حالی است که آنها با یک گل از حریف عقب افتاده بودند. 

به گزارش فوتبالی، مردان پپ گواردیولا می‌دانستند با پیروزی مقابل برایتون قهرمانی خود را قطعی خواهند کرد. سادیو مانه در دقیقه 17 بازی لیورپول و ولوز گل زد و این خبر را طرفداران برایتون به بازیکنان داخل زمین منتقل کردند. سیتی نمایش خوبی در ابتدای بازی نداشت و گلن ماری روی جاگیری اشتباه الکساندر زینچنکو، کرنر پاسکال گروس را به گل تبدیل کرد.

83 ثانیه بعد، آگوئرو پاس خوب داوید سیلوا را از بین پاهای مت رایان به گل تبدیل کرد. دقایقی بعد، آیمریک لاپورت روی ارسال عالی ریاض محرز، با ضربه سر گل دوم را زد.

در دقیقه 64، ریاض محرز فضای خوبی پیدا کرد اما توپ روی پای راست او بود که پای ضعیف‌ترش است. این بازیکن شوت زد و روی واکنش نه‌چندان خوب رایان، دروازه برایتون باز شد. 

دروازه‌بان استرالیایی برایتون در دقیقه 72 باز هم گل خورد. این بار ایلکای گون‌دوغان یک ضربه ایستگاهی را به شکلی بسیار زیبا به گل تبدیل کرد و کار را تمام کرد. این احتمالا آخرین بازی این بازیکن آلمانی برای سیتی بود.

منچسترسیتی به این ترتیب فاتح لیگ برتر شد. آنها 98 امتیاز کسب کردند و بالاتر از لیورپول 97امتیازی قرار گرفتند.


8444