شوخی هازارد با پیشنهاد تمدید قراردادش با چلسی: خودکار بیاورید

شوخی هازارد با پیشنهاد تمدید قراردادش با چلسی: خودکار بیاورید

سایت رسمی فوتبالی- درجشن سالانه باشگاه چلسی که روز جمعه برگزار شد، بازیکنان چلسی ادن هازارد را به عنوان برترین بازیکنشان در فصل جاری برگزیدند.

به گزارش فوتبالی، روز جمعه روز خاصی برای هازارد 28 ساله بود. این روزها گمانه زنی ها درمورد احتمال انتقال او به رئال مادرید درپایان فصل داغ است و احتمالا رویای او برای پوشیدن پیراهن رئال به زودی محقق خواهد شد. اما او این روزها در چلسی حسابی خوش می درخشد.

در جشن سالانه باشگاه چلسی که در هتل رویال لانکاستر برگزار شد، هازارد سه جایزه دریافت کرد:« برترین بازیکن سال چلسی»، «برترین بازیکن سال چلسی به انتخاب بازیکنان تیم» و «جایزه بهترین گل فصل»

او با فتح این جوایز سه گانه نامش را درتاریخ باشگاه لندنی ثبت کرد و اولین بازیکن درطول تاریخ لقب گرفت که هر سه این جایزه ها را در یک فصل مال خود کرد. این درحالی است که هازارد در سالهای 2014، 2015 و 2017 نیز بهترین بازیکن سال چلسی به انتخاب  هواداران لقب گرفته بود.


او در هنگام دریافت جوایزش گفت:« ارتباط من با هواداران چلسی، از زمانی که به این باشگاه پیوستم همیشه خیلی خوب بوده.»

در جوی خانوادگی و صمیمانه، ناگهان یک نفر فریاد زنان از بین حضار گفت:« قرارداد تمدیدت را امضا کن.» و هازارد بلژیکی با شوخ طبعی گفت:« خودکار کجاست؟»

هازارد تا به امروز تصمیمی برای تمدید قراردادش با چلسی نگرفته است. قرارداد فعلی او با این باشگاه لندنی درسال 2020 به پایان می رسد و شواهد و قراین حکایت از آن دارد که بعد از فینال لیگ اروپا که 29 ماه می در باکو برگزار خواهد شد، او چلسی را ترک خواهد کرد. اما درحال حاضر هازارد تمام تمرکزش را برروی این بازی گذاشته تا بتواند فصل را به بهترین نحو ممکن به پایان ببرد.

6363