فرکی: در یک بازی سخت پیروز شدیم/ در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم

فرکی: در یک بازی سخت پیروز شدیم/ در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در دیداری سخت به پیروزی رسیدیم.

به گزارش فوتبالی،  حسین فرکی پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این بازی بازی ماقبل آخر ما بود. در شرایط بسیار حساسی برگزار شد. قبل از این بازی خیلی‌ها اظهارنظر می‌کردند، خیلی‌ها منتظر بودند ببینند نتیجه این بازی چه می‌شود، خیلی‌ها به دنبال این بودند که ببینند پیکان با چه شکل و شمایلی در این بازی قرار می‌گیرد و تأکید ما هم بر این بود ما هم برای بهتر شدن موقعیت‌مان در جدول تمام تلاش‌مان را بکنیم تا در این بازی خانگی به پیروزی برسیم. امروز کاملاً تیم برتر میدان بودیم. مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود. برای پیروزی کار سختی را در پیش داشتیم. مقابل تیمی که شرایط بحرانی داشت و یک بازی بسته را در دستور کارش داشت.

وی افزود: در این شرایط باید خیلی تلاش می‌کردیم و در نهایت دیدیم علی‌رغم تمام تلاشی که انجام دادیم ضمن اینکه من به تیمم کاملاً حق می‌دهم با توجه به شناختی که از تیمم داشتم می‌دانستم که اگر این بازی در شرایط عادی برگزار می‌شد شاید ما خیلی راحت‌تر به پیروزی می‌رسیدیم اما پیروز شدن در این شرایط کار ساده‌ای نیست و حریف روی بخش دفاعی تمرکز داشت. آنها منتظر بودند تا از کوچکترین اشتباه ما استفاده کنند و بتوانند خیال‌شان را تا قبل از هفته پایانی راحت بکنند اما در نهایت ما با همه تلاشی که کردیم زمانی به گل رسیدیم که به نظرم حق ما بود که در این بازی پیروز شویم.

فرکی خاطرنشان کرد: در این بازی سخت، در این بازی پرفشار و در بازی که استرس روی بازیکنان ما حاکم شده بود و همین استرس باعث شده بود که نتوانند آن کیفیت لازم را داشته باشند ولی به هر حال آن چیزی که به نظر ما بود و ما دوست داشتیم به آن دست پیدا کنیم و می‌خواستیم تیم‌مان را تا قبل از هفته آخر در یک جایگاه خوب قرار بگیریم به آن رسیدیم و سه امتیاز بازی را گرفتیم البته برای تیم مقابل هم آرزوی موفقیت می‌کنیم. برای تیم نفت مسجدسلیمان که در شرایط سختی قرار دارد که به همراه سپیدرود رشت در انتهای جدول قرار دارند. آنها مدت‌ها است تلاش می‌کنند که سقوط نکنند. من به همه بازیکنان خسته‌نباشید می‌گویم. حتی به تیم حریف هم خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوار هستم هفته پایانی هفته خوبی برای تیم ما باشد. ما فرازونشیب‌های زیادی داشتیم و امیدوار هستم که فصل برای ما به خوبی به پایان برسد. 

سرمربی پیکان تهران در پاسخ به این سؤال که ورزشگاه خالی از تماشاگر بود ولی در سال‌های گذشته تماشاگران بیشتری به ورزشگاه می‌آمدند دلیلش چیست، افزود:  به هر حال ما هم دل‌مان می‌خواهد که از شرایط میزبانی‌مان با حضور تماشاگران استفاده کنیم و لذت ببریم. شما دو بازی ما مقابل استقلال و پرسپولیس را در این ورزشگاه دیدید که به هر حال وقتی تماشاگر می‌آید چه در ورزشگاه شهرقدس و چه در ورزشگاه دیگری فوتبال یک کیفیت و جذابیت خاص دیگری پیدا می‌کند. ما از این موضوع محروم هستیم. البته ما تقصیری هم نداریم و این چیزی است که دو تیم تهرانی پیکان و سایپا شرایط یکسانی دارند. در گذشته شرایط کمی بهتر بود. برای جذب تماشاگر باشگاه حرکت‌هایی را انجام می‌داد که الان هم فکر می‌کنم با وضعیت موجود باشگاه شاید دلش بخواهد که این کارها را انجام بدهد اما واقعیت این است که شاید هزینه‌هایی که این کار داشته باشد باعث شود که این اتفاق نیافتد چون ما در شرایط اقتصادی خوبی نیستیم اما ما هم دوست داریم که این اتفاق بیافتد و ان‌شاءالله باشگاه تدابیری برای این موضوع بیندیشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرقدس کسانی هستند که به فوتبال علاقه‌مند هستند. ما آنها را به استادیوم شهدای شهرقدس دعوت می‌کنیم. آنها باید حامی ما باشند. ما دوست دارم از وجود نعمت آنها برخوردار باشیم و امیدوارم در آینده باشگاه این موضوع را به شکلی دنبال کند که ما بتوانیم از حمایت تماشاگر برخوردار باشیم چون همین اندک تماشاگری هم که امروز به ورزشگاه آمده بودند آدم احساس می‌کند که برای آنها می‌تواند خیلی مفید باشد و با پیروزی می‌تواند آنها را خوشحال کند. البته این اتفاق، اتفاقی است که نمی‌توان آن را با پول، آمپول و این چیزها به وجود آورد و امیدوارم شرایط بهتر شود.

7413