سپیدرود یک - 3 نساجی/ سپیدرود بازنده دوئل شمالی ها

سپیدرود یک - 3 نساجی/ سپیدرود بازنده دوئل شمالی ها

وب سایت رسمی فوتبالی- سپیدرود رشت در هفته بیست و نهم لیگ برتر پذیرای نساجی مازندران بود.

به گزارش فوتبالی، دربی شمال در شرایطی برگزار شده که تیم رشتی به شدت به 3 امتیاز این پیکار نیاز داشت اما در نهایت با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

شنبه 21 اردیبهشت ماه 1398
رشت، ورزشگاه سردار جنگل ساعت 21:30

تیم داوری: مهدی سیدعلی، کمک ها: رضا سخندان – سعید علی نژادیان، کمک داوران اضافی: علی صفایی – یاسر همرنگ، داور چهارم: مهدی عالیقدر، ناظر داوری: محسن ترکی

ترکیب سپیدرود:
کوروش ملکی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمد بلبلی، میلاد قربانزاده، هومن ربیع‌زاده، مهرداد بایرامی، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، ابراهیم لطفی

ترکیب نساجی:
حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، محمد مهدی نظری، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، حامد شیری، سید محمد میری، علی شجاعی، سجاد عاشوری

گلزنان: سجاد آشوری دقیقه72، رحمان جعفری دقیقه 74، محمد بلبلی دقیقه 92

کارت زرد:
نساجی: مهرداد عبدی - علی شجاعی - حامد لک
سپیدرود: میثم تهیدست- محمد بلبلی

کارت قرمز:

دقایق حساس:
دقیقه 5: حامد لک با شیرجه بلند به خوبی ضربه ایستگاهی امین جوادی‌مقدم را دفع کرد.
دقیقه 8: کوروش ملکی با خروج از دروازه ارسال خطرناک سجاد آشوری را دفع کرد.
دقیقه 20: شوت مهدوی از روی ضربه آزاد را حامد لک دراختیار گرفت.
دقیقه 31: ارسال مهدوی از روی کرنر و ضربه سر قربان‌زاده را حامد لک به زیبایی از روی خط دروازه نساجی دور کرد
دقیقه 41: پاس در عمق بلبلی را حامد لک با خروج از دروازه مهار کرد تا مهرداد بایرامی به توپ نرسد و همچنان در عطش گلزنی بماند.
دقیقه 43: ارسال آشوری از روی کرنر و ضربه پشت سر شیری به عبدی رسید که ضربه سر او از بالای دروازه سپیدرود به اوت رفت.
دقیقه 55: فرجی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد و اجازه نداد ضربه سر بایرامی روی توپ ارسالی از کرنر تبدیل به گل شود.


حواشی:
*نساجی مازندران در بازی برابر سپیدرود سه بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد. لاشا توتادزه، گولیسیانی و امید سینک غایبان بزرگ نساجی هستند.
*سپیدرود هم به مانند رقیب مازنی خود سه غایب برای دربی شمال دارد. حسین شنانی، نادر دست نشان و حامد طباطبایی غایبان اصلی میزبان خواهند بود.
** دیدار دو تیم در هوایی مطبوع و بهاری برگزار در دمای 17 درجه سانتی‌گراد برگزار می‌شود، برای نخستین بار در فصل جاری، دیدار سپیدرود رشت از ابتدا زیر نور پروژکتورهای ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز خواهد شد.
* با مساعدت شهرداری رشت اتوبوس‌های این سازمان برای انتقال هواداران دو تیم سپیدرود و نساجی از میدان انتظام به سمت ورزشگاه سردار جنگل رشت از ساعت 18:30 در حال سرویس‌دهی است، بلیت‌فروشی دیدار دو تیم از ساعت 18 آغازشده است و هواداران با تهیه بلیت، در حال ورود به ورزشگاه هستند.
*بازیکنان سپیدرود 50 دقیقه پیش از آغاز مسابقه در میان تشویق هوادارانشان برای گرم کردن وارد زمین شدند و مورد تشویق هواداران قرار گرفتند، هواداران سپیدرود با شعار "سپیدرود باغیرت" بازیکنان این تیم را تشویق می‌کردند.
* تیم داوری مسابقه برای ارزیابی شرایط زمین مسابقه و همچنین گرم کردن وارد زمین شدند، بازیکنان نساجی مازندران نیز هم‌زمان با ورود تیم داوری، وارد زمین شده و مورد تشویق هوادارانشان قرار گرفتند.
*نادر دست‌نشان و حامد طباطبایی به دلیل محرومیت در مستطیل سبز حضور نداشته و بر روی سکوها، نظاره‌گر بازی تیمشان خواهند بود.
* بازی به دلیل نزدیکی به ساعت افطار با استقبال ضعیف هواداران سپیدرود مواجه شده و کمتر از 4 هزار تن در ورزشگاه حضور دارند، حدود 500 تن از هواداران نساجی مازندران با حضور در جایگاه تیم میهمان، بازیکنانشان را تشویق می‌کنند.
* میلاد شیخی‌سلیمانی در دقیقه 10 مسابقه پس از برخورد با بازیکن نساجی دچار مصدومیت شده و به بیرون زمین منتقل شد، وی پس از چند دقیقه با سری بانداژ شده به میدان مسابقه بازگشت.
* نادر دست‌نشان و حامد طباطبایی با حضور در جایگاه خبرنگاران، نظاره‌گر دیدار تیم سپیدرود و نساجی هستند.
* حامد لک که با اعتراض‌های بی‌مورد، در حال به هم ریختن جو مسابقه بود با کارت زرد از سوی داور مسابقه مواجه شد، این اخطار با اعتراض شدید مجید جلالی روبه‌رو شد.

4344