سوارز: مطمئن باشید تا یک ماه دیگر برمی گردم

سوارز: مطمئن باشید تا یک ماه دیگر برمی گردم

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا بعد از انجام عمل آرتروسکوپی برروی زانویش که پنجشنبه شب انجام شد، دوران نقاهتش را آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، او به دلیل مصدومیت مینیسک داخلی زانوی راستش عمل آرتروسکوپی را انجام داد و بدین ترتیب تا پایان فصل قادر به همراهی تیم بارسا نخواهد بود و دو بازی باقیمانده بارسلونا دررقابتهای این فصل لالیگا و فینال جام حذفی اسپانیا را از دست خواهد داد.

حالا سوارز در پیغامی آرامش بخش برای اروگوئه ای ها اعلام کرده که در رقابتهای کوپا آمه ریکا که بین روزهای 14 ژوئن تا 7 جولای در برزیل برگزار می شود، به اوج آمادگی خواهد رسید.

سوارز در گفتگو با روزنامه ال پائیس مونته ویدیو گفت:« همه چیز فوق العاده پیش خواهد رفت و تا یک ماه دیگر من به اوج بازخواهم گشت. این مصدومیت، مثل مصدومیت سال 2017 نیست؛ در آن زمان، مشکل چیز دیگری بود و این بار مینیسک زانویم به مشکل خورده بود.»



طبق پیش بینی های انجام شده، سوارز بین 4 تا 6 هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود. سوارز یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی اروگوئه و باشگاه بارسلوناست و ارنستو والورده سرمربی بارسا قادر نخواهد بود تا در فینال جام حذفی اسپانیا که روز 25 ماه می در شهر سویا و مقابل والنسیا برگزار خواهد شد، از سوارز استفاده کند.

حضور عثمان دمبله دراین بازی فینال هم با تردیدهای زیادی همراه است. یک گزینه پیش روی والورده، استفاده ازمسی در پست بازیکن 9 کاذب است و گزینه دیگر میدان دادن به کوین پرینس بواتنگ است که گزینه محتملی نیست. والورده در نیم فصل دوم امسال به ندرت به بواتنگ میدان داده و این بازیکن هم هرزمان که درترکیب بارسا قرار گرفته، نتوانسته عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

6363