ادعای جالب رونالدو: برلوسکونی دستورات تاکتیکی عجیبی به میلان می‌داد!

ادعای جالب رونالدو: برلوسکونی دستورات تاکتیکی عجیبی به میلان می‌داد!

سایت رسمی فوتبالی - رونالدو مدعی شد که مدیرعامل سابق میلان، سیلویو برلوسکونی، دستورات تاکتیکی عجیبی به تیم می داد و معتقد بود که به راحتی می توان از روی نقطه کرنر گلزنی کرد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم برزیلی در گفتگو با روزنامه فایننشال تایمز پیرامون نحوه مدیریت باشگاه میلان از سوی برلوسکونی صحبت هایی را مطرح کرده است. او گفته که مدیرعامل تیم به صورت مداوم پیش و پس از بازی ها در رختکن میلان حضور پیدا می کرد و تلاش می کرد که دانش خود از این ورزش را به بازیکنان و اعضای کادر فنی نشان دهد. رونالدو اظهار داشت: " برلوسکونی به ما می گفت که چرا شما هرگز از روی نقطه کرنر گلزنی نمی کنید؟ این کار بسیار آسان است. همه بیرون از محوطه جریمه بایستید و وقتی او گلزنی کرد همه به داخل بروید! "

با این حال ظاهرا برنامه کارلو آنچلوتی و هرکس دیگری که در میلان مشغول به کار بوده، به این ترتیب بود که این حس را به برلوسکونی القا کنند که بیشتر از آنچه در واقعیت وجود دارد، حضورش ضروری است. رونالدو در این باره گفت که وقتی برلوسکونی صحبتی می کرد همه می پذیرفتند و می گفتند که این کار را انجام خواهند داد اما پس از آن به روش خودشان عمل می کردند. برلوسکونی چندی قبل با تیم مونزا که در سری سی بازی می کند بار دیگر به فوتبال بازگشت. 

1070