رسمی؛ تایید جدایی آندر هررا از منچستریونایتد

رسمی؛ تایید جدایی آندر هررا از منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه منچستریونایتد رسما جدایی آندر هررا در تابستان پیش رو پس از 5 سال حضور در اولدترافورد را تایید کرد. 

به گزارش فوتبالی، در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر علاقه پاری سن ژرمن به این بازیکن 29 ساله که در وارد سال آخر قرارداد خود با یونایتد شده بود، به گوش می رسید. این هافبک هنوز صحبتی درباره مقصد بعدی خود نکرده اما فرصت کافی برای وداع با باشگاهی که در آن جام اتحادیه، جام حذفی و لیگ اروپا را به دست آورد، خواهد داشت. هررا در ویدیوی خداحافظی که از سوی باشگاه منتشر شده، گفت: " قرمز در قلب من است. از اولین باری که در اینجا به میدان رفتم و این پیراهن را بر تن کردم این را می دانستم. باشگاهی که هزاران هوادار دارد که به بازیکنان احترام می گذارند و آنها را به خاطر دارند. وقتی اسم من را فریاد می زدند، احساس خاصی داشتم. افتخار کردم که هواداران تصمیم گرفتند من هم بخشی از این تاریخ باشم. هر بار که برای این باشگاه به میدان رفتم، در هر بازی، در پیروزی ها و شکست ها، حتی وقتی که نمی توانستم کمکی بکنم، می دانستم که این باشگاه چه ارزشی دارد. هر بازی از تقریبا 200 بازی که با این پیراهن انجام دادم را به یاد خواهم داشت چون بازی برای بزرگترین باشگاه انگلیس یک افتخار است. برای تمام این 5 سال از شما سپاسگزارم . "

هررا در سال 2014 از اتلتیک بیلبائو به منچستریونایتد پیوست و از آن زمان در 189 بازی که انجام داد 20 گل نیز به ثمر رساند. او در این فصل در 22 بازی لیگ برتر به میدان رفت که از میان در 16 بازی در ترکیب اصلی قرار داشت.

1070