این 9 بازیکن از منچستریونایتد می‌روند؟

این 9 بازیکن از منچستریونایتد می‌روند؟

سایت رسمی فوتبالی – بازی منچستریونایتد مقابل کاردیف می‌تواند شروع واقعی دوران اوله گونار سولشر باشد. این مربی نروژی احتمالا در تابستان بازیکنان زیادی را کنار خواهد گذاشت.

سولشر گفته که آنتونیو والنسیا احتمالا از یونایتد خواهد رفت. اما به جز او، چندین بازیکن دیگر هم هستند که شاید آخرین بازی خود را برای یونایتد انجام دهند.

مذاکرات بر سر تمدید قرارداد داوید دخئا به نتیجه نرسیده است، و همین هم اثرش را روی این دروازه‌بان گذاشته است. چون منچستریونایتد به لیگ قهرمانان نرسیده، او دستمزد بیشتری هم طلب خواهد کرد و به این ترتیب احتمالا باشگاه او را می‌فروشد.

پل پوگبا دیگر بازیکنی است که در حال حاضر حواسش به مسائل دیگر است. شایعات انتقال او به رئال مادرید جدی است.

الکسیس سانچز مقابل هادرسفیلد در ترکیب به میدان رفت، اتفاقی که به‌ندرت روی می‌دهد، اما تنها 54 دقیقه بازی کرد و حالا به نظر می‌رسد که او هم خواهد رفت.

خوان ماتا هم به‌تازگی 31ساله شده است و قراردادش هم رو به انقضا است. اثرگذاری او در یونایتد به مرور زمان کم شده و اگر بماند هم یونایتد قراردادی یک‌ساله به او پیشنهاد خواهد کرد.

روملو لوکاکو هم اوضاع مبهمی دارد. سولشر گفته که ترجیح می‌دهد از مارکوس رشفورد در خط حمله استفاده کند و این بازیکن بلژیکی هم احتمالا راهی سری آ خواهد شد.

مارکوس روخو، مدافع آرژانتینی تیم هم به احتمال فراوان از جمع آنها جدا خواهد شد و در اولین پرواز از شهر منچستر خواهد رفت.

آندر هررا هم راهی پاری سن‌ژرمن می‌شود و سولشر درباره آنتونیو والنسیا هم گفته که او شایسته خداحافظی باشکوهی است.

ماتئو دارمیان دیگر بازیکن یونایتد است که البته بسیاری او را فراموش کرده‌اند. او فصل ناموفق دیگری را گذراند و حالا دورانش در یونایتد به پایان می‌رسد.

8444